Vraag

Aanbiedingen ook voor huidige klanten

• 24 november 2018
  • 6 reacties
  • 252 keer bekeken

Ik hoor steeds op radio en tv aanbiedingen voorbij komen voor nieuwe klanten, PlayStation controller en jaar gratis ps online.
nu hebben wij al het meest complete pakket, 21 jaar geleden begonnen met vaste telefoon, na paar jaar uitgebreid met internet, nog weer wat later tv, en inmiddels al 3 mobiele abonnementen... graag zou ik keer zien dat er ook voor deze klanten eens een leuke actie komt om te belonen dat je ‘blijft’, en dan heb ik het niet over 5 euro pmnd korting en verdubbeling van gb op het mobiele abb want met deze korting eraf kom je op de normale prijzen uit van andere aanbieders, als deze korting niet gegeven zou worden zou ik niet eens bij KPN zijn gebleven want is zeker niet de goedkoopste (en Turkije buiten de bundel waar we al 2 vakanties tegenaan zijn gelopen, terwijl Vodafone dit wel aanbiedt).
onze zoon zou erg blij worden van een jaar ps online en een nieuwe controller, Vind dat dit ook mogelijk zou moeten zijn voor de huidige klanten met het totaal pakket, anders toch het overwegen waard om elk jaar te bekijken wat concurrenten te bieden hebben........ en elke 2 jaar met nieuwe contracten te starten.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +31
Cb 18 schreef:

nooit een welkoms geschenk gehad, laatste mobiele abb is afgelopen juni ingegaan
_______________________________________________________________________________________

Bij het afsluiten van je contract voor vaste diensten heb je indertijd enkele maanden korting gehad.
Voor mobiele abonnementen is dat er inderdaad niet.
Helemaal mee eens! Schandalig vind ik het en als je nu belt met de helpdesk loop je tegen een fikse wachttijd aan vanwege deze actie. Nieuwe klanten zijn dus belangrijker dan een bestaande klant die al jaren netjes zij factuur betaald. Ik heb zojuist een offerte opgevraagd bij ziggo en ze gaven telefonisch al aan dat ze het verlies compenseren omdat ik niet gelijk compleet ben bij aanvang vanwege doorlopende mobiele abo’s.
blijkbaar kun je beter elk jaar switchen tussen deze aanbieders.
Reputatie 7
Badge +19
Hi allen, welkom op het forum. Dit is helaas wel het geval. De aanbieding geldt alleen voor nieuwe klanten als welkomstgeschenk. Grote kans dat jij dit destijds ook hebt gehad als nieuwe klant. Uiteraard zijn vaste klanten voor ons ook belangrijk, zo krijgen ze deze maand een aantal voordelen. Daarnaast geven we onze klanten ook kortingen als ze meerdere producten afnemen bij ons, onder de noemer KPN Compleet. Mooi meegenomen! Mooier kan ik het helaas niet maken.

Wat de prijs betreft; dit klopt ook. Wij concurreren niet op prijs maar op kwaliteit. Ontzettend jammer om te lezen dat je overweegt om over te stappen, we houden je maar al te graag binnen de KPN familie.
Reputatie 7
Badge +19
Nee hoor, nooit een welkoms geschenk gehad, laatste mobiele abb is afgelopen juni ingegaan, en ook daar niets bij ontvangen.....
des te vervelender om maand geleden of zo te lezen dat wanneer je uitbreidt dat je dan een Harman kardon speaker cadeau kreeg, en nu weer deze ps actie. Blijf het echt heel erg vreemd vinden.

Dat vind ik dan ook vreemd, wanneer je een vast abonnement afneemt bij ons krijg je als nieuwe klant altijd een korting. De speaker van Harman ging overigens in combinatie met meerdere abonnementen. Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kan ik dit voor je nakijken.
Nee hoor, nooit een welkoms geschenk gehad, laatste mobiele abb is afgelopen juni ingegaan, en ook daar niets bij ontvangen.....
des te vervelender om maand geleden of zo te lezen dat wanneer je uitbreidt dat je dan een Harman kardon speaker cadeau kreeg, en nu weer deze ps actie. Blijf het echt heel erg vreemd vinden.
Het is belachelijk dat de bestaande klanten achter het net
Vangt en helemaal omdat ik van familie leden wel heb gehoord dat ze een korting op het thuis abonnement krijgen terwijl ze al jaren een vaste klant bij kom zijn
Ik vind dat bestaande klanten ook recht op een korting krijgen
Je krijgt wel een korting als je je abonement op ezecht dan krijg je een telefoontje dat ze je als klant niet kwijt willen en dan hebben ze in een keer wel een mooie aan kortings aanbieding

Reageer