Beantwoord

aanbiedingen trouwe klanten

  • 5 March 2021
  • 14 reacties
  • 231 keer bekeken

Ik vind het niet heel eerlijk dat ik mijn abonnement verleng via Phonehouse en alles al jaren van jullie heb. 2 mobiele abonnementen thuis tv met bellen en internet. En zie in een e-mail dat als ik online mijn abonnement had verlengd recht had op korting op het maand bedrag of 2 WiFi versterk punten. Trouwe klanten mogen toch ook weleens beloond worden?

 

icon

Beste antwoord door ArjanvdB 5 March 2021, 11:53

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

14 reacties

Reputatie 3

Die email gaat over nieuwe klanten, dus bestaande klanten krijgen niet de 2x super wifi punten of de korting.

 

Reputatie 7
Badge +24

Alleen nieuwe klanten krijgen korting. Bestaande klanten niet.

Dat begreep ik uit de mail maar het zou toch leuk zijn als ze eens de bestaande klanten iets aanbieden? Dat bedoel ik er mee te zeggen. Dus is het aantrekkelijker dat ik dan verder kijk omdat ik bij overstappen wel iets aangeboden krijg?

Reputatie 3

Dat klopt.

Vroeger kon je nog wel eens korting krijgen als je een jaar verlengde of naar een nieuw pakket overstapte.

Tegenwoordig niet meer.

Zo zit ik te kijken om een jaartje naar budget alles in 1 te gaan en dan naar dat jaar weer te kijken wat de aanbiedingen zijn.

Scheelt toch weer zo'n 200 euro per jaar.

En je krijgt bijna iedere keer de nieuwste apparatuur.

Reputatie 7
Badge +24

Alleen de "nieuwste apparatuur" van Budget is het zelfde als de ouwe apparatuur van KPN...

Reputatie 3

Ach dat is nieuwer dan ik nu heb :sunglasses:

Reputatie 7
Badge +24

Dat begreep ik uit de mail maar het zou toch leuk zijn als ze eens de bestaande klanten iets aanbieden? 

En wie betaald dat dan denkt u? U zelf in de vorm van steigende abonnementsprijzen.

Dat begreep ik uit de mail maar het zou toch leuk zijn als ze eens de bestaande klanten iets aanbieden? 

En wie betaald dat dan denkt u? U zelf in de vorm van steigende abonnementsprijzen.

Ik betaal liever voor mijn aanbieding dan die voor de nieuwe leden. Want waar komt dat vandaan denk je ....

Badge +19

Het aantal nieuwe klanten is natuurlijk veel lager dan het aantal bestaande klanten. Het is heel simpel KPN kan niet 2 miljoen super wifi's tav 199,00 weg geven. Dan is het over en uit met kpn.

Reputatie 7
Badge +24

Dat begreep ik uit de mail maar het zou toch leuk zijn als ze eens de bestaande klanten iets aanbieden? 

En wie betaald dat dan denkt u? U zelf in de vorm van steigende abonnementsprijzen.

Ik betaal liever voor mijn aanbieding dan die voor de nieuwe leden. Want waar komt dat vandaan denk je ....

En als je zelf korting krijgt, hoef je die korting van de nieuwe klanten niet meer te betalen? Welke logica zit hier achter?

Dat begreep ik uit de mail maar het zou toch leuk zijn als ze eens de bestaande klanten iets aanbieden? 

En wie betaald dat dan denkt u? U zelf in de vorm van steigende abonnementsprijzen.

Ik betaal liever voor mijn aanbieding dan die voor de nieuwe leden. Want waar komt dat vandaan denk je ....

En als je zelf korting krijgt, hoef je die korting van de nieuwe klanten niet meer te betalen? Welke logica zit hier achter?

Ik zit echt al ontzettend lang bij KPN vroeger werd ik gebeld zodra ik mocht verlengen. En werden er super aanbiedingen aangeboden. 2 maanden gratis of veel korting op het toestel. En dat is niet meer… dat bedoel ik er mee te zeggen. Jammer!

Dat begreep ik uit de mail maar het zou toch leuk zijn als ze eens de bestaande klanten iets aanbieden? 

En wie betaald dat dan denkt u? U zelf in de vorm van steigende abonnementsprijzen.

Ik betaal liever voor mijn aanbieding dan die voor de nieuwe leden. Want waar komt dat vandaan denk je ....

En als je zelf korting krijgt, hoef je die korting van de nieuwe klanten niet meer te betalen? Welke logica zit hier achter?


Nick, stop alsjeblieft met de drog redenen voor korting, laten we eens navragen wie de aandeelhouders betaald elk jaar, wie die salarissen betaald van de Bobo's die weinig uitvreten en veel verdienen, de veel te grote kantoren van KPN, enz enz enz.

Juist ja, uiteindelijk ook jij als klant, de concurrentie kan wel hetzelfde voor minder leveren, of jaarlijks iets leuks aanbieden als trouwe honden beloning, en die hebben geen netwerk die ze grootscheeps kunnen verhuren en daarmee de muntjes kunnen binnen harken.

Dus laat KPN zichzelf maar uitspreken waarom ze dit niet meer doen, heeft weinig zin om dit soort zaken in de wereld te helpen dat de klant dit maar allemaal moet betalen.

KPN kan ook iets minder aan de andere kant uitgeven, of de nieuwe klanten iets minder geven, ik heb 27,50 per maand kering 6 maanden lang en daarna levenslang 5 euro, maak daar 10.00/12.50 per maand  van kan een bestaande klant ook hetzelfde krijgen en dan blijven ze gewoon ipv dat ze gaan overstappen en het ze meer kost als die paar tientjes korting, ze moeten de verbinding afbreken alles opzeggen, administratie aanpassen, enz enz enz.

Reputatie 7
Badge +24

Nick, stop alsjeblieft met de drog redenen voor korting, laten we eens navragen wie de aandeelhouders betaald elk jaar, wie die salarissen betaald van de Bobo's die weinig uitvreten en veel verdienen, de veel te grote kantoren van KPN, enz enz enz.

Juist ja, uiteindelijk ook jij als klant

Klopt, dat is de bedoeling ook. Daarvoor richt je een bedrijf op of word je er directeur of andere "Bobo". Voor een lekker hoog salaris.

de concurrentie kan wel hetzelfde voor minder leveren, of jaarlijks iets leuks aanbieden als trouwe honden beloning

Als je denkt dat je bij een andere provider beter af bent, dan stap je toch gewoon over?

 

Reputatie 7

@Nick83 Ik die dit jaar 5,88% en 2,5% loonsverhoging heb gehad omdat er iets met een ‘verkorte’ werkweek is gestart in 2021. En ja, we doen meer in minder! Ben weliswaar geen Bobo, maar ik heb qua inkomsten zeker niks te klagen aangezien ik maar 30/32 uur werk. Op naar de 30 urige werkweek met behoud! :yum: Gezien Corona, het nieuwe werken, wordt die kans ook wel aannemelijker gezien het welzijn van de mensen, en de burn-outs die behoorlijk zijn gestegen door de situatie waar we allen in zitten. 

Maar inderdaad, voor korting of lagere uitgaves is de enigste remedie om over te stappen! Ik ben onlangs ook overgestapt, en ik ben blij. Draait hier zo stabiel als maar kan, maar ik betaal aanzienlijk minder in ons bespaarjaar!Â