Beantwoord

aangeboden korting opgeschreven maar niet doorgevoerd

  • 3 February 2020
  • 3 reacties
  • 80 keer bekeken

Goedemiddag,

 

ik ben inmiddels 7 telefoontjes verder en ik ben inmiddels op het punt beland dat ik toch de overstap naar ziggo wil gaan maken. Begin december wordt ik gebeld of ik toch aub veder wil gaan met kpn en niet naar ziggo wil gaan. Ik krijg een aanbod voor 62,50 per maand (eerste 3 maanden) en erna 67,50 voor 6 maanden. Dus overstag gegaan en erna niets meer vernomen. Januari krijg ik een normale factuur van 95€ en ik heb gebeld om te vragen waarom mijn abonnement nog niet is omgezet. 
 

wat blijkt men heeft het in een aantekening opgenomen maar nooit meer doorgevoerd. Inmiddels paar keer over gebeld en het zou geregeld worden en ik zou terug gebeld worden. Niks van dit alles en zaterdagmiddag is er een klacht van gemaakt, daar ben ik over terug gebeld en wat kunnen zij mij bieden!!’ 6 maanden voor 71,50. Dat is een prijs verschil van meer dan 100€ op jaarbasis. Dus daar ben ik niet mee akkoord en weer je wat kpn dan zegt. Ja sorry hier kunnen wij niets meer aan doen want ja per maand kunnen de kortingen afwijken, men vergeet even dat ik al een afspraak had met de korting alleen dat deze dus niet is verwerkt door KPN. 
 

het is echt van de zotte en ben heel erg benieuwd wat ik hier nog mee kan. 

icon

Beste antwoord door Ruudjan 5 February 2020, 17:20

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15

@Ruudjan Welkom op het forum. Wat jammer om te lezen dat je een korting toegezegd is maar hier vervolgens niets van terug ziet. Zou je voor mij je forumprofiel wil aanvullen? Dan kan ik je gegevens er bij pakken en uitzoeken of er iets dat ik nog voor je kan betekenen. 

Inmiddels is het al geregeld na diverse telefoontjes dus deze mag op slot. 

Reputatie 7
Badge +15

@Ruudjan Goed om te horen dat het opgelost is, ik zal het topic inderdaad sluiten.