Beantwoord

Aangevraagde korting Hussel mobiel niet verrekend

  • 16 July 2020
  • 5 reacties
  • 143 keer bekeken

Hallo,

Vanaf het ingaan van mijn huidige mobiele abonnement,is de aangevraagde korting, zie screenshot, niet verrekend. 

Graag een reactie.

 

Vriendelijke groet, 

 

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 22 July 2020, 22:16

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @HEGroen ,

Je kunt de registratie van jouw nieuwe abonnement  op twee plekken regelen. 

Je kunt in Mijn KPN (bv door in te loggen op jouw PC) de producten koppelen aan jouw KPN-ID. Bovenin klik je op producten en dan op product toevoegen. 

 

Maar dan ben je er nog niet.

Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: 

https://www.kpn.com/hussel/aanmelden.htm

 

 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @HEGroen, wat jammer dat het niet direct goed is geregeld met je korting :slight_frown:

Ben je inmiddels verder gekomen met het bericht van @Noordzee? Je hoort de korting te ontvangen zodra je jouw mobiele abonnement hebt gekoppeld aan je abonnement voor thuis. Mocht je een abonnement voor thuis hebben via Telfort in plaats van KPN, dan kan je de abonnementen aanmelden via Telfort Compleet

We zijn er inmiddels mee aan de slag gegaan. Bedankt voor de reacties.

Reputatie 7
Badge +20

Top, graag gedaan!

Reputatie 7
Badge +28

Mooi zo👍, en graag geholpen natuurlijk…..