Beantwoord

aanmelden Kpn compleet

  • 9 juni 2015
  • 1 reactie
  • 453 keer bekeken

Moet ik alle mobiele abonnementen apart aanmelden voor KPN compleet?

icon

Beste antwoord door Cindy_ 10 juni 2015, 10:37

Hi @lvm2006

Welkom op het forum van KPN. Een goede vraag, die vast leeft bij meerdere klanten die ook gebruik gaan maken van de voordelen van Compleet. Leuk dat ook jij hiervan gebruik gaat maken! Je dient ieder mobiel nummer apart aan te melden voor KPN Compleet en na het aanmelden ontvang je hier ook een bevestiging van. Het aanmelden voor KPN Compleet staat beschreven. Op deze pagina kun je mobiele nummers of vaste producten toevoegen.  Als je er niet uitkomt, laat het me dan even en dan kan ik je erbij helpen 🙂

Met hartelijke groet, 

Cindy

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +23
Hi @lvm2006

Welkom op het forum van KPN. Een goede vraag, die vast leeft bij meerdere klanten die ook gebruik gaan maken van de voordelen van Compleet. Leuk dat ook jij hiervan gebruik gaat maken! Je dient ieder mobiel nummer apart aan te melden voor KPN Compleet en na het aanmelden ontvang je hier ook een bevestiging van. Het aanmelden voor KPN Compleet staat beschreven. Op deze pagina kun je mobiele nummers of vaste producten toevoegen.  Als je er niet uitkomt, laat het me dan even en dan kan ik je erbij helpen 🙂

Met hartelijke groet, 

Cindy

Reageer