Beantwoord

Aanmelden KPN Compleet lukt niet

• 20 augustus 2015
  • 4 reacties
  • 349 keer bekeken

Hey,

Ik en mijn ouders hebben al een tijdje KPN compleet. Mijn stiefpa en ik krijgen wel alle voordeeltjes, maar mijn moeders nummer krijg ik maar niet aangemeld. Ik krijg dan het volgende scherm:https://

Groetjes Anna

icon

Beste antwoord door Sanna_ 24 oktober 2015, 17:21

Marcia_ schreef op 27 aug '15 om 12:48u
Hoi Anna,

Is het aanvragen van de Compleet voordelen inmiddels gelukt? Ik heb geen bericht van je voorbij zien komen, maar als je m'n hulp nog nodig hebt, hoor ik het graag. 

Haha sorry, was het hele bericht vergeten. Heb het net weer geprobeerd en het lukte gelijk! Alsnog bedankt :)

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +27
Geen probleem, goed om te lezen dat het gelukt is ;). Bedankt voor je bericht en een fijne zondag!

Marcia_ schreef op 27 aug '15 om 12:48u
Hoi Anna,

Is het aanvragen van de Compleet voordelen inmiddels gelukt? Ik heb geen bericht van je voorbij zien komen, maar als je m'n hulp nog nodig hebt, hoor ik het graag. 

Haha sorry, was het hele bericht vergeten. Heb het net weer geprobeerd en het lukte gelijk! Alsnog bedankt :)

Reputatie 7
Badge +27
Hoi Anna,

Reputatie 7
Badge +27
Whoops, dat is natuurlijk niet de bedoeling, Anna!

Leuk dat je het forum hebt gevonden, welkom! Wil je mij in een priv├ębericht je 06-nummer, postcode + huisnummer en de 06-nummers van je stiefvader en je moeder sturen? Dan ga ik eens kijken wat er aan de hand is. 

Reageer