Beantwoord

Aanmelden KPN compleet lukt niet

  • 24 March 2020
  • 9 reacties
  • 559 keer bekeken

Iedere keer als ik inlog staat er: Meld U aan voor KPN Compleet echter als ik dit aanklik kom ik niet verder. Ook in het verleden diverse mailtjes gekregen dat aanmelden niet gelukt was omdat ik geen produkten van Tel en KPN zou hebben. Ik heb internet, TV en mobiel allemaal van KPN.

Ik betaal nu 14 euro per maand voor 150 minuten mobiel bellen zonder internet  met een 2 jarig abonnement (!). Achterlijk duur vind ik.

Bij Telfort kreeg ik altijd 5 euro korting op de rekening. Ik wil van dit contract af  of gewoon net als bij Telfort korting. 

 

icon

Beste antwoord door Susan_ 29 March 2020, 10:19

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Goedemorgen,

Waar logt u in? Op  mijnkpn ?

KPN compleet bestaat niet meer. KPN heeft nu Hussel abonnementen. 
 


Vul anders vast uw profiel in, zo kunnen de KPN moderators met u meekijken. 

Reputatie 7
Badge +21

Goedemorgen @Reintje de Vos, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Wanneer je meerdere producten van KPN afneemt kom je in aanmerking voor voordelen. Voorheen was dat KPN Compleet, tegenwoordig (bij nieuwere abonnementen) is dit KPN Hussel voordelen. Je geeft aan dat je korting kreeg bij Telfort, wat erop duidt dat je tot voor kort bij Telfort je abonnementen afnam. In dat geval is het Combivoordeel:

Heb je na 8 oktober een KPN abonnement besteld, en had je al Telfort Combivoordeel? Dan krijg je voordeel op je KPN product en hou je Telfort Combivoordeel op je Telfort abonnement!
Heb je voor 8 oktober een KPN abonnement besteld en heb je nog een Telfort abonnement? Meld je dan aan voor Telfort Compleet.


Aanmelden voor Telfort Compleet kan hier. Mocht je er niet uitkomen dan help ik je graag verder. Wil je het dan even laten weten?

Hoi Susan,

Ik heb alles van KPN. Ben destijds overgestapt met mobiel, internet en TV  (9-9-2019) van Telfort naar KPN n.a.v. een mailtje waarin voordelen werden beloofd. 9,00 i.p.v. 15,50 per maand voor mobiel
Hussel was er toen nog niet. Heb me toen ook weer gelijk aangemeld voor KPN compleet. Daar kreeg ik een afwijzing op omdat ik niet alles bij KPN had. Telfort compleet dan maar weer aangevraagd idem afwijzing. Weer KPN aangevraagd, weer afwijzing.
Intussen betaal ik nog steeds teveel omdat ik de beloofde korting niet krijg (!) omdat ik niet aan de voorwaarden zou voldoen. Als ik het nu zo allemaal terugkijk betaal ik dus vanaf september vorig jaar 5 euro per maand teveel voor mijn mobiel.

Reputatie 7
Badge +21

@Reintje de Vos , ik zie op de voorgrond geen reden waarom KPN compleet nog niet aangemeld is. Ik heb een ticket aangemaakt voor dit probleem, ik ga er vanuit dat zij dit begin volgende week oppakken! 

Reputatie 7
Badge +21

@Reintje de Vos, is het inmiddels voor jou doorgevoerd en ontvang je de voordelen?

Hoi Susan,

Ik zie op de TV dat in nu KPN compleet heb en kan kiezen tussen gratis plus pakket of Eredivisie Live.
De 5 euro korting op mijn mobiel abonnement zie ik nog steeds niet maar dat komt misschien pas bij de volgende rekening ?

Reputatie 7
Badge +21

@Reintje de Vos, klopt hoor. Ik zie dat KPN compleet aangemeld is sinds 30 maart. Vanaf die datum krijg je de voordelen, de € 5,00 korting dus ook. Dit zal zichtbaar zijn op je volgende factuur :wink:

Factuur gehad, maar weer geen 5 euro korting hoor !

Reputatie 7
Badge +25

Factuur gehad, maar weer geen 5 euro korting hoor !

Hi @Reintje de Vos. Ik heb me ingelezen, en heel vervelend dat je er al zo lang mee bezig bent. Ik heb nu alle voordelen aangezet, en ik zie dat ze ook actief zijn op het mobiele abonnement. Zo ook de 5 euro korting. Tevens heb ik de misgelopen 5 euro van afgelopen maand gecrediteerd zodat die op de komende factuur in mindering wordt gebracht.

Excuses voor het ongemak!

Reageer