Beantwoord

Aanmelden KPN Compleet lukt niet met 1 nummer

• 25 november 2015
  • 6 reacties
  • 851 keer bekeken

Hallo iedereen,

Onlangs had ik mij aangemeld voor KPN Compleet. Op de website en per E-mail ontving ik een bericht dat het gelukt was. Een dag later kreeg ik een SMS binnen van KPN dat mijn nummer niet in aanmerking komt voor KPN Compleet. Als ik vervolgens op de KPN website controleer of mijn nummer in aanmerking komt voor KPN Compleet, dan krijg ik het volgende bericht te zien: "Gefeliciteerd je geniet al van KPN Compleet!".

Mijn abonnement is een KPN SO Vooral Internet Standaard en het is op 12 november ingegaan.

Mijn vader heeft hetzelfde abonnement KPN SO Zorgeloos Standaard, hoewel deze pas in december ingaat, staat hij wel al ingeschreven met zijn nummer bij KPN Compleet.

Met vriendelijke groet,

Neijwiert

Admin: onderwep gewijzigd i.v.m. vindbaarheid. 

icon

Beste antwoord door Erik_ 2 december 2015, 20:07

Na het nakijken van het een en ander bleek het probleem hem voor Neijwiert te zitten in het feit dat er nog een ander factuuradres geregistreerd stond. Nadat dit aangepast was, is de aanmelding voor Compleet zonder verdere problemen doorgelopen :)

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +27
Hallo Neijwiert,

Welkom op het forum! Jammer dat het aanmelden voor Compleet zo lastig gaat :(

Je geeft aan dat het abonnement van de vriendin van je vader al Compleet is. Staat dat abonnement op hetzelfde adres geregistreerd? Zo nee, dan gaat Compleet niet lukken aangezien daarvoor vereist is dat alle aangemelde abonnementen op hetzelfde adres staan.

Zo ja, dan zou het formulier moeten werken en wil ik dit voor je nakijken. Ik stuur je een privébericht, zou je in dat geval hierop willen reageren?

Reputatie 7
Badge +27
Na het nakijken van het een en ander bleek het probleem hem voor Neijwiert te zitten in het feit dat er nog een ander factuuradres geregistreerd stond. Nadat dit aangepast was, is de aanmelding voor Compleet zonder verdere problemen doorgelopen :)

Reputatie 7
Badge +30

Neijwiert schreef op 27 nov '15 om 10:21u

Gisteren had ik mij opnieuw aangemeld voor KPN Compleet. Wederom lukte dit op de website en kreeg ik een bevestigings E-mail dat het in behandeling is. 

Maar helaas, vandaag kreeg ik weer een SMS van KPN dat mijn telefoon nummer niet in aanmerking komt en verwijst het mij naar de voorwaarden. De voorwaarden zijn:

- Mobiel telefoon abonnementen van KPN en Hi

Ja, ik heb KPN SO Vooral Internet Standaard en dit abonnement valt onder de geaccepteerde abonnementen.

- Al deze abonnementen moeten bij ons op hetzelfde Nederlandse adres geregistreerd staan.

Ja, Ik ben geregistreerd op het adres waar KPN Compleet op geactiveerd is.

- KPN Compleet geldt niet voor Digitenne, PSTN of ISDN, Hi en KPN prepaid, het Nummerbehoud abonnement van KPN (tijdelijk nummer), de KPN Bedrijfsbundel, FlexiBel Family abonnementen, maandelijkse abonnementen en zakelijke abonnementen.

Ja, Zoals eerder al genoemd heb ik een geldig KPN abonnement. Hoewel ik wel ben overgestapt van een andere provider, is dit al op 12 November ingegaan.

Wie kan mij helpen?

Met vriendelijke groet,

Neijwiert

Uh.

Je vader is al compleet zonder abonnement? Dat kan niet, maar dat zou wel verklaren waarom jouw abonnement niet compleet kan worden. Je wilt namelijk Compleet uitbreiden en niet opnieuw anvragen.

Je kan hier Compleet uitbreiden: https://campagnes.kpn.com/krijg-meer/kpn-compleet/prive/uitbreiden

Mocht dat ook niet baten dan hoop ik dat WebCare je binnenkort helpt.

Robin

Reputatie 7
Badge +30

Neijwiert schreef op 27 nov '15 om 17:16u

RobinFlikkema schreef op 27 nov '15 om 15:54u

Neijwiert schreef op 27 nov '15 om 10:21u

Gisteren had ik mij opnieuw aangemeld voor KPN Compleet. Wederom lukte dit op de website en kreeg ik een bevestigings E-mail dat het in behandeling is. 

Maar helaas, vandaag kreeg ik weer een SMS van KPN dat mijn telefoon nummer niet in aanmerking komt en verwijst het mij naar de voorwaarden. De voorwaarden zijn:

Ja, ik heb KPN SO Vooral Internet Standaard en dit abonnement valt onder de geaccepteerde abonnementen.

- Al deze abonnementen moeten bij ons op hetzelfde Nederlandse adres geregistreerd staan.

- KPN Compleet geldt niet voor Digitenne, PSTN of ISDN, Hi en KPN prepaid, het Nummerbehoud abonnement van KPN (tijdelijk nummer), de KPN Bedrijfsbundel, FlexiBel Family abonnementen, maandelijkse abonnementen en zakelijke abonnementen.

Ja, Zoals eerder al genoemd heb ik een geldig KPN abonnement. Hoewel ik wel ben overgestapt van een andere provider, is dit al op 12 November ingegaan.

Wie kan mij helpen?

Met vriendelijke groet,

Neijwiert

Uh.

Je vader is al compleet zonder abonnement? Dat kan niet, maar dat zou wel verklaren waarom jouw abonnement niet compleet kan worden. Je wilt namelijk Compleet uitbreiden en niet opnieuw anvragen.

Je kan hier Compleet uitbreiden: https://campagnes.kpn.com/krijg-meer/kpn-compleet/prive/uitbreiden

Robin

Mijn excuses, ik had het verkeerd begrepen. De vriendin van mijn vader is al bij KPN Compleet met een nummer dat al geactiveerd is. De pagina waarnaar jij verwijst is dezelfde pagina waar ik mij al 2 keer heb aangemeld. 

Hmm. Staan beide abonnementen wel op hetzelfde adres? Anders zijn mijn ideeen op namelijk

Robin

Wie kan mij helpen?

Met vriendelijke groet,

Neijwiert

RobinFlikkema schreef op 27 nov '15 om 15:54u
Neijwiert schreef op 27 nov '15 om 10:21uGisteren had ik mij opnieuw aangemeld voor KPN Compleet. Wederom lukte dit op de website en kreeg ik een bevestigings E-mail dat het in behandeling is. 

Wie kan mij helpen?

Met vriendelijke groet,

Neijwiert

Uh.

Robin

Mijn excuses, ik had het verkeerd begrepen. De vriendin van mijn vader is al bij KPN Compleet met een nummer dat al geactiveerd is. De pagina waarnaar jij verwijst is dezelfde pagina waar ik mij al 2 keer heb aangemeld. 

Reageer