Vraag

Aanmelden mislukt .voor kpn compleet

  • 28 november 2016
  • 2 reacties
  • 118 keer bekeken

Vanmiddag bij kpn in ketelstraat in arnhem geweest. We hebben een tv/ internet/tfnpakket besteld vanaf 12 jan 2017. Tevens een procedure in gang gezet om een mobiel abo vanaf 12 jan 2017 te krijgen. Tevens aangemeld voor kpn compleet. Alles door de medewerkster in de winkel gedaan en nu blijkt de aanmelding dus niet gelikt te zijn. RaRa wat is er aan de hand?

2 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hoi @tonenfientonenfienkpn, welkom op het forum. Wat tof dat je alles bij KPN hebt besteld! Wat Sjors aangeeft klopt. Ik denk ook dat het probleem daar zit. Geen man overboord maar ik houd het graag voor je in de gaten om te zorgen dat het goed komt :)
Reageer je op mijn privébericht?
Reputatie 7
Badge +15
Waarschijnlijk is de aanmelding te ver in de toekomst. Ik raad je aan om circa 2 weken voordat het abbonement in gaat jezelf nogmaals aan te melden. Als het meer dan een maand van te voren is heb je de kans dat het geautomatiseerde systeem de abonnementen nog niet herkend.

Reageer