Beantwoord

aanmelding

  • 12 augustus 2015
  • 3 reacties
  • 317 keer bekeken

Ik ben vriendelijk geholpen, toch lukt de aanmelding voor KPN compleet niet.
Kan het soms pas als de installatie is afgerond?? Komende donderdag gaat de KPN monteur de glasvezel aansluiting rond maken.
Bijzonder dat de medewerkers van KPN dat blijkbaar niet weten.
icon

Beste antwoord door PeterG 12 augustus 2015, 14:03

Is je abonnement voor Thuis al ingegaan? Het best kun je idd Compleet pas aanmelden/activeren als alles werkt.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hallo,

Ook denk inderdaad dat je abonnementen al moeten lopen om je aan te melden, nog even wachten dus!
Als het daarna nog niet werkt kan je dat hier melden en kijkt er een WebCare Specialist naar.

Je moet niet te veel van de Telefonische klantenservice verwachten. Als je een vraag hebt die even wachten kan, kan je deze het beste op dit forum stellen.

Robin

Reputatie 7
Is je abonnement voor Thuis al ingegaan? Het best kun je idd Compleet pas aanmelden/activeren als alles werkt.

Reputatie 7
Badge +23
-Jan; wat leuk om je op ons forum te zien! De aanmelding kun je als het goed is nu doen. Dit kan inderdaad pas zodra je vaste abonnement ook actief is. Wat jammer dat mijn collega's dit je niet duidelijk hebben kunnen vertellen. Heb je contact gehad via de Telefonische Klantenservice of was dit in de winkel? Is het gisteren allemaal goed gegaan met de monteur? Als je er niet uitkomt met het aanmelden van KPN Compleet, laat me dat dan ook even weten, dan help ik je daarbij 🙂

Reageer