Beantwoord

Aanmelding KPN Compleet is niet gelukt

• 2 oktober 2018
  • 8 reacties
  • 104 keer bekeken

Ik heb een tweede mobielnummer aangemeld bij KPN Compleet meer dan twee maanden geleden.
Staat op hetzelfde adres.
Aanmelding is geaccepteerd.
Krijg alleen geen 5 euro korting op dit abonnement.
Hoe gaan we dit oplossen.
vr.gr.Fred

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
*Admin: topic verplaatst naar juiste board
icon

Beste antwoord door Bart_ 5 oktober 2018, 11:58

Dag Fred. Dat is gek natuurlijk. Het gaat dus om een tweede mobiele nummer, dat op een adres komt dat al Compleet is? Je hebt een bevestiging ontvangen op dat nummer? Dan zal er iets mis zijn gegaan en ik kijk het graag even voor je na. Ik heb iets meer informatie van je nodig. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer en het betreffende mobiele nummer? Dan ga ik voor je aan de slag! (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Dag Fred. Dat is gek natuurlijk. Het gaat dus om een tweede mobiele nummer, dat op een adres komt dat al Compleet is? Je hebt een bevestiging ontvangen op dat nummer? Dan zal er iets mis zijn gegaan en ik kijk het graag even voor je na. Ik heb iets meer informatie van je nodig. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer en het betreffende mobiele nummer? Dan ga ik voor je aan de slag! (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?
Reputatie 7
Badge +18
Dag Fred. Ik zie dat ik geen reactie van je heb gekregen. Is het probleem inmiddels opgelost? Ik hoor het graag als je nog hulp nodig hebt!
Gegevens aangepast in mijn Kpn forum
vrgr.Fred
Reputatie 7
Badge +18
Dag Fred. Ik zag dat het tweede nummer niet was aangemeld. Dat heb ik nu uiteraard voor je gedaan: de voordelen zullen binnen enkele dagen actief zijn. Je geeft aan dat de aanmelding wel was geaccepteerd. Hoe heb je die bevestiging gekregen? Ik hoor het graag van je!
Het 2e nummer staat vanaf het begin in mijn KPN compleet.
Dus ga ik er vanuit dat het nummer vanaf die tijd ook de voordelen heeft van compleet
Dus dubbele data en 5 euro korting.
Ik vind het vreemd dat het niet gaat zoals het moet gaan.
vr.gr.Fred
Reputatie 7
Badge +18
Dat vind ik ook, Fred. Vandaar mijn vraag hoe je de bevestiging hebt gekregen. Ik zag namelijk dat het nummer dat je in je profiel als 'tweede nummer' had aangegeven niet was aangemeld. Dat heb ik voor je gedaan en nu zijn de voordelen wel actief. Ik wil je met alle plezier de gemiste twee maanden vergoeden, maar aangezien je aangaf dat je een bevestiging had gekregen was ik nog wel even nieuwsgierig.
Goedemorgen
Ik heb verschillende keren het 2e nummer gecheckt .
Ik kreeg steeds de melding dat het nummer was aangemeld bij KPN Compleet.
Dus dacht ik dat het in orde was.
vr.gr.Fred
Reputatie 7
Badge +18
Dag Fred. Dat is gek. Ik zie de bevestiging niet terug. Maar je nummer is inmiddels aangemeld en die twee maanden die je bent misgelopen qua korting heb ik voor je vergoed. Dat zie je op je volgende factuur terug.

Reageer