Beantwoord

Aanmelding Kpn compleet niet gelukt

• 9 oktober 2015
  • 8 reacties
  • 286 keer bekeken

Goedemiddag,

Kunt u mij vertellen waarom mijn aanmelding niet gelukt is? Niet dat ik straks mn ziggo abonnement opzeg en dan straks helemaal niets heb.

Met vriendelijke groet,
Arjan

icon

Beste antwoord door Marcia_ 15 oktober 2015, 10:52

Beste Arjan,

Bedankt voor het sturen van je gegevens! Ik zie dat jullie sinds 23.12.2014 op beide mobiele aansluitingen gebruik maken van de Compleet voordelen. Op het moment dat jullie Alles-in-1-pakket geactiveerd is, kan je inderdaad via deze link je Compleet pakket uitbreiden en dit daar aan toevoegen. Vanaf het moment dat dat verwerkt is, maken jullie gebruik van alle Compleet voordelen. Ben je zo voldoende geholpen? Als ik verder nog iets voor je kan doen, laat het me gerust weten!

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +30

ArjanPris schreef op 9 okt '15 om 13:53u

Goedemiddag,

Kunt u mij vertellen waarom mijn aanmelding niet gelukt is? Niet dat ik straks mn ziggo abonnement opzeg en dan straks helemaal niets heb.

Met vriendelijke groet,
Arjan

Hoi,

Als het goed is krijg je hier een brief over met de precieze reden maar waarschijnlijk omdat je alles-in-1 (of internet) aanvraag nog loopt en je router nog niet operationeel is, en het proces is afgerond

Om Compleet aan te kunnen vragen moet je abonnement(en) actief zijn. Is je alles-in-1/internet abonnement nog niet actief?

Robin

Dus als ik het goed begrijp krijgen we eerst alles in 1 van kpn en daarna kan ik compleet weer aanvragen?
Reputatie 7
Badge +30

ArjanPris schreef op 9 okt '15 om 13:58u

Dus als ik het goed begrijp krijgen we eerst alles in 1 van kpn en daarna kan ik compleet weer aanvragen?

Hoi,

Ja, en je moet een lopend mobiel abonnement hebben, anders heb je niks aan Compleet.

Robin

Ja we hebben 2 mobiele abonnementen bij kpn. Maar ik kan dus zeker weten mn ziggo abonnement opzeggen? Sorry maar voordat er straks iets fout gaat.
Reputatie 7
Badge +30
Hoi,

Wordt dat niet door KPN gedaan?
Wanneer wordt Alles-In-1 aangesloten? Je zou eventueel een kleine marge kunnen houden en je Ziggo iets later opzeggen

Robin
Wat mn vriend door gaf is dat ik een formulier van jullie website moet halen, invullen en dan volgens mij opsturen.
Reputatie 7
Badge +27
Goedemorgen Arjan,

Welkom op ons forum! Een hele goede vraag die je stelt, maar het is voor mij nu wel een beetje verwarrend. Begrijp ik goed dat je een aanmelding voor Alles-in-1 hebt gedaan en dat je daarna gebruik wilt maken van de KPN Compleet voordelen? Dat zijn dan inderdaad 2 aparte stappen, zoals Robin hierboven al uitgelegd heeft. 

Ik kan voor je nakijken wat de status van je aanvraag is en of alles goed verloopt. Daarvoor stuur ik je een priv├ębericht met een aantal vragen, zodat ik direct je gegevens erbij kan halen. Wil je daarop reageren?

Reputatie 7
Badge +27
Beste Arjan,

Bedankt voor het sturen van je gegevens! Ik zie dat jullie sinds 23.12.2014 op beide mobiele aansluitingen gebruik maken van de Compleet voordelen. Op het moment dat jullie Alles-in-1-pakket geactiveerd is, kan je inderdaad via deze link je Compleet pakket uitbreiden en dit daar aan toevoegen. Vanaf het moment dat dat verwerkt is, maken jullie gebruik van alle Compleet voordelen. Ben je zo voldoende geholpen? Als ik verder nog iets voor je kan doen, laat het me gerust weten!

Reageer