Beantwoord

Aanmelding KPN Compleet niet gelukt

• 12 december 2016
  • 3 reacties
  • 149 keer bekeken

Goedemorgen,
ik heb gisteren een KPN Compleet pakket per telefoon afgesloten. echter krijg ik vanmorgen een bevestigingsmail dat mijn aanmelding niet is gelukt, omdat adresgegevens van het mobiele pakket niet hetzelfde is van mijn All-in-1 pakket. Dat lijkt mij raar aangezien ik voor beide pakketten een bevestigingsmail heb ontvangen, waarbij beide pakketten op dezelfde adres is geregistreerd.

ik hoor graag wat ik nou verkeerd heb gedaan. Alle adresgegevens zijn per telefoon doorgegeven.
icon

Beste antwoord door Paul_ 17 december 2016, 10:20

Update: de bestellingen kloppen gelukkig en zijn op het zelfde adres aangevraagd. Het heeft elkaar dus gekruist. We houden de aanmelding in de gaten maar geen reden tot paniek. 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hoi @vdrletnom, welkom bij het forum. Ik ga er vanuit dat de bestelling nog niet helemaal verwerkt was en dat daardoor het systeem je deze e-mail heeft gestuurd. Dit zoek ik graag voor je uit hier in de systemen. Reageer je op mijn privébericht?
Reputatie 7
Badge +24
Update: de bestellingen kloppen gelukkig en zijn op het zelfde adres aangevraagd. Het heeft elkaar dus gekruist. We houden de aanmelding in de gaten maar geen reden tot paniek. 🙂
thanks Paul!

Reageer