Beantwoord

aanmelding voor KPN Compleet is niet gelukt

• 22 november 2016
  • 3 reacties
  • 131 keer bekeken

Het is mij onduidelijk waarom mijn aanmelding bij KPN compleet is mislukt. Graag telefonisch contact.
icon

Beste antwoord door Marcia_ 25 november 2016, 20:53

Bedankt voor het sturen van je gegevens! Ik heb je vraag neergelegd bij onze Compleetdesk. Zodra ik reactie van ze heb, krijg jij deze ook van me. Als ze nog iets nodig hebben, dan bellen ze het 06-nummer die je doorgegeven hebt. Daar komt ook per sms de bevestiging van de goedkeuring. Kan ik op dit moment nog iets voor je doen?
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +16
Voor telefonisch contact kan je het beste bellen met 0800 0402. Natuurlijk kan een KPN moderator je vraag ook beantwoorden op het forum en een mogelijke fout corrigeren 😉
Reputatie 7
Badge +24
Hallo Eddie, welkom op het forum.

Voor telefonisch contact kun je bellen naar het nummer dat Sjors hierboven noemt. Ik kijk graag met je mee wat er aan de hand is. Hiervoor heb ik gegevens van je nodig. Je ontvangt zo een privébericht van me. Beantwoord je die? Dan help ik je verder!
Reputatie 7
Badge +29
Bedankt voor het sturen van je gegevens! Ik heb je vraag neergelegd bij onze Compleetdesk. Zodra ik reactie van ze heb, krijg jij deze ook van me. Als ze nog iets nodig hebben, dan bellen ze het 06-nummer die je doorgegeven hebt. Daar komt ook per sms de bevestiging van de goedkeuring. Kan ik op dit moment nog iets voor je doen?

Reageer