Aanmeldtijd KPN Compleet

Kan iemand van KPN mij vertellen hoe het mogelijk is dat het aanmelden van Compleet 5 werkdagen moet duren. Al mijn gegevens zijn bekend en de dienst kent geen maatwerk. Als ik een belbundel koop in Verweggistan dan werkt het gelijk.

Dit geeft echt te denken. Hoge drempels en veel ergenis.

Ik heb 1 augustus een aanvullende Compleet telefonisch aangevraagd en heb het nog steeds niet.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +22
; daar kan ik je zeker antwoord op geven! Bij KPN Compleet moeten we meerdere producten van verschillende diensten koppelen. Achter de schermen gebeurt dit in verschillende systemen en hier gaat wat tijd in zitten. Bij een belbundel gaat het om één product op je mobiele dienst, dat kan in 1 systeem geregeld worden en daarom gaat dit snelelr. Bij jou duurt het activeren van Compleet wel erg lang. Wil je me een privébericht toesturen met hierin de naam van de contractant, je postcode, huisnummer en 06-nummer(s)? Dan kijk ik voor je na hoe het ervoor staat. 

Reputatie 7
Badge +22
; dank voor je gegevens! Wil je me de 06-nummers nog toesturen? Dan heb ik alle gegevens compleet en kan ik het in één keer goed voor je nakijken en waar nodig actie ondernemen. 

Reageer