Beantwoord

Aanvraag Compleet niet gelukt

• 7 november 2016
  • 2 reacties
  • 159 keer bekeken

Beste,

Ik heb afgelopen zaterdag zowel een sim only als KPN TV (standaard pakket) afgesloten.
Nu werd aangegeven dat ik 5 euro korting kreeg op mijn abbonement en ik aan kon geven welke zender ik er nog bij zou willen (Fox sports).
Nu kreeg ik van het weekend de mail dat de aanvraag niet was gelukt omdat ik niet aan de voorwaarden voldoe. Kan dit te maken hebben met het feit dat mijn sim only abbonement pas op 9-1-2017 ingaat?

Zo ja, moet ik dan tegen die tijd opnieuw de aanvraag doen om hier alsnog recht op te krijgen?

Admin: Titel aangepast ivm vindbaarheid
icon

Beste antwoord door PeterG 7 november 2016, 13:56

Kan dit te maken hebben met het feit dat mijn sim only abbonement pas op 9-1-2017 ingaat?Dat zou heel goed kunnen. Die datum lig nogal in de toekomst.

Zo ja, moet ik dan tegen die tijd opnieuw de aanvraag doen om hier alsnog recht op te krijgen?Ja. Je zou voor de zekerheid zelfs kunnen wachten tot je mobiele abonnement loopt.

Tot die tijd kun je Fox eredivisie kijken voor slechts € 7,50 per maand 😉
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Kan dit te maken hebben met het feit dat mijn sim only abbonement pas op 9-1-2017 ingaat?Dat zou heel goed kunnen. Die datum lig nogal in de toekomst.

Zo ja, moet ik dan tegen die tijd opnieuw de aanvraag doen om hier alsnog recht op te krijgen?Ja. Je zou voor de zekerheid zelfs kunnen wachten tot je mobiele abonnement loopt.

Tot die tijd kun je Fox eredivisie kijken voor slechts € 7,50 per maand 😉
Reputatie 7
Badge +28
Welkom Dionne! De voordelen van Compleet gaan inderdaad in als het abonnement actief is. Je kunt rond die tijd een nieuwe aanvraag indienen.

Alle informatie vind je op deze pagina: KPN Compleet: Wanneer de voordelen ingaan

Reageer