Beantwoord

Aanvraag KPN compleet

• 9 januari 2016
  • 4 reacties
  • 387 keer bekeken

Vanmiddag heb ik me via de winkel in Middelburg een aanvraag gedaan om KPN Compleet te nemen naast mijn huidige mobiele abonnement.

Ik krijg allemaal mailtjes met nieuwe gegevens en vervolgens een uurtje later een mailtje dat de aanmelding voor KPN compleet niet gelukt is.

Ik weet niet goed waaraan dat moet liggen, daarom mijn vraag: Wat is er niet gelukt? Adresgegevens enzovoort zijn allemaal hetzelfde.

Graag hoor ik van u.

icon

Beste antwoord door Boudewijn 12 januari 2016, 12:29

Hallo Erica, 

Welkom op het forum! Het lijkt me inderdaad dat er te vroeg een aanmelding is gedaan voor KPN Compleet. Zoals Robin al aangaf wordt met KPN Compleet een aantal voordelen en korting bedoelt die je krijgt als je meerdere producten van KPN op één adres afneemt. Het is overigens aantrekkelijk om je hiervoor aan te melden. Op deze pagina vind je nog eens overzichtelijk hoe je dit kunt doen. Heb je vragen, laat het me weten!

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 4
Badge +9
Hallo Erica, 

Welkom op het forum! Het lijkt me inderdaad dat er te vroeg een aanmelding is gedaan voor KPN Compleet. Zoals Robin al aangaf wordt met KPN Compleet een aantal voordelen en korting bedoelt die je krijgt als je meerdere producten van KPN op één adres afneemt. Het is overigens aantrekkelijk om je hiervoor aan te melden. Op deze pagina vind je nog eens overzichtelijk hoe je dit kunt doen. Heb je vragen, laat het me weten!

Reputatie 7
Badge +30
Hoi,

Even voor de duidelijkheid, Compleet is een optie die je activeren kan zodra je 2 abonnementen op 1 adres hebt.

Heb je in de winkel Alles-In-1 / Internet + Bellen afgesloten? Zo ja, je kan Compleet pas aanvragen zodra dat actief is.

In de meeste gevallen krijg je een brief thuis over waarom Compleet is afgekeurd.

Robin
Reputatie 7
Badge +30
Hoi,

Ik denk dat Alles-In-1 / Internet helemaal goed komt, en dat je dan (wanneer de monteur langs is geweest) Compleet aan kan vragen waarmee je kortingen en voordelen krijgt mits je een KPN Mobiel abonnement hebt.

Robin
RobinFlikkema schreef op 9 jan '16 om 17:55u
Hoi,

Even voor de duidelijkheid, Compleet is een optie die je activeren kan zodra je 2 abonnementen op 1 adres hebt.

Heb je in de winkel Alles-In-1 / Internet + Bellen afgesloten? Zo ja, je kan Compleet pas aanvragen zodra dat actief is.

In de meeste gevallen krijg je een brief thuis over waarom Compleet is afgekeurd.

Robin 
Ooh, dan ben ik in verwarring gebracht met deze extra mails die ik ontvangen heb. Ik heb inderdaad Alles-in-een afgesloten. Maar kreeg ook een mailtje over KPN Compleet. Die vervolgens 2 uur later in afgewezen. Maar dan hebben ze misschien iets ingevoerd in de computer dat niet van toeassing is ofzo. Zelf heb ik niets aangevraagd.

Ik ieder geval bedankt voor uw mailtje. Ik houd het zelf natuurlijk nog wel in de gaten, maar ik denk dat het wel goed komt. Datum van monteur die langskomt enz staat ook al vast, dus het moet wel goedkomen dan :)

Reageer