Vraag

Aanvullende dienst van KPN

  • 12 February 2020
  • 7 reacties
  • 96 keer bekeken

Heel veel jaren Internet + bellen van KPN, vrij bellen voor een vast bedrag. Nu wil ik een TV abonnement toevoegen aan mijn bestaand abonnement. Wat schets mijn verbazing dat ik voor behoud van mijn huidige telefoonnummer nu i.v.m. het toevoegen van een tv abonnement 2,00 € per maand bij moet gaan betalen voor het behoud van mijn huidige telefoonnummer.

Onbegrijpelijk dat ik aan de huidige samengesteld abonnement niet iets extra kan bijvoegen zonder die extra kosten voor behoud huidige telefoonnummer.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Beste @M_Co, welkom! Elk jaar passen wij onze pakketten aan en luisteren hierbij naar de wensen van onze klanten. We hebben er vorig jaar voor gekozen om een flinke aanpassing te doen. Steeds vaker kregen wij signalen dat klanten niet meer voor een All-in-one pakket wilden betalen, maar zelf wilden kiezen wat zij afnemen. Hier hebben we naar geluisterd en hebben Hussel ontwikkeld.

 

Je hebt nu één basis pakket, waarbij je daarna kunt kiezen welke opties je allemaal neemt. Het is goed mogelijk dat je, als je nu Hussel i.c.m. interactieve tv neemt, je alsnog goedkoper uit bent dan dat je je huidige pakket destijds uit had gebreid met interactieve tv. Staar je er dus niet blind op dat je voor elke optie extra betaalt. Mocht je nog vragen hebben, laat je het me dan weten?

Reputatie 7

Kijk naar de totaalprijs want het zou best wel eens zo kunnen zijn dat de totaalprijs van een nieuw KPN Hussel abonnement voor alleen Internet en Bellen lager uitvalt dan jouw huidige abonnement.

Bedankt Marcia voor je reactie. Ik zal alles nog een keer op ‘n rijtje zetten. In je reactie gaf je aan naar de wensen van de klanten te willen luisteren.
Waarom is het dan niet mogelijk mijn bestaande abonnement met een ding ‘TV abonnement’ uit te breiden zonder dat aan mijn huidige abonnementsvorm iets moet wijzigen.

PS dank wjb voor je aanvullende reactie.

Reputatie 7
Badge +24

Omdat uw bestaande abonnement een vast pakket is zonder tv. Op wat details na valt daar verder niets op aan te passen. Dat is precies de reden waarom er nu Hussel is. Bij Hussel is het wel mogenlijk om allerlei dingen toe te voegen, aan te passen of te verwijderen.

Bedankt Marcia voor je reactie. Ik zal alles nog een keer op ‘n rijtje zetten. In je reactie gaf je aan naar de wensen van de klanten te willen luisteren.
Waarom is het dan niet mogelijk mijn bestaande abonnement met een ding ‘TV abonnement’ uit te breiden zonder dat aan mijn huidige abonnementsvorm iets moet wijzigen.

PS dank wjb voor je aanvullende reactie.

Dat is omdat we voorheen de alles ineen abonnements vormen kenden.

Alleen internet is daarbij een prouct, internet en tv is een afzonderlijk product, internet tv en bellen is een derde product.

Een paar jaar terug is telefonie al losgekoppeld. Om aan onze wensen te voldoen is er een nieuw product bedacht met de naam Hussel, waar we meer keuze vrijheid mee hebben. Nu met Hussel is het mogelijk TV aan en uit te zetten zonder meteen een nieuw jaar contact aan te gaan. 

Ook zonder Hussel moest je een ander product gaan afnemen.

Beste Galdor68,

Ik citeer “Om aan onze wensen te voldoen is er een nieuw product bedacht met de naam Hussel, waar we meer keuze vrijheid mee hebben. 

Dus niet wat de klant verwacht.

Wat mij betreft einde discussie. Met dank!

Reputatie 7
Badge +30

Ik maak op je reacties uit dat ik op dit moment niets voor je kan betekenen? Ik weet niet zo goed hoe ik je ontevredenheid weg kan nemen, zonder iets aan te bieden wat simpelweg niet mogelijk is. Mocht je toch willen dat ik met je mee kijk, vul gerust alsnog je profiel aan.