Beantwoord

Abbo koppelen

• 6 augustus 2015
  • 8 reacties
  • 315 keer bekeken

Alle,

Ik heb kpn compleet met 2 mobiele abbonomenten en 1 tv-vastbellen-internet bundel.

Ik heb totaal 10,000 mb op me bundel voor de telefoon.

Onlangs zag ik bij iemand in zijn mijn kpn app staan dat hij door deze bundels te koppelen 20.000 mb internet voor ze telefoon had.

Mijn vraag is kan ik dat ook krijgen en zo ja hoe regel ik dat

Alvast bedankt

icon

Beste antwoord door Henk2304 6 augustus 2015, 11:39

Door KPN Compleet (in dit geval 2 * mobiel en Alles-in-een thuis) worden je bel, sms en databundels verdubbeld. Die verdubbeling gebeurt maar één keer, 5 GB wordt dus 10 GB en niet meer. Verder krijg je op je iTV een extra zenderpakket (Plus, HBO of Kids) en kun je onderling gratis bellen (vast-mobiel en mobiel-mobiel). Omdat je minstens twee mobiele abo's in Compleet hebt ondergebracht krijg je per mobiel abo ook nog € 5 korting. En verder kun je (delen van) je databundel overboeken naar het andere mobiele abo (als eentje eens een keer tekort komt en de andere nog overheeft).

Er is geen verdubbeling op verdubbeling, dat zal je vriend vast verkeerd begrepen hebben; heeft hij wellicht een 10 GB abo?

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Door KPN Compleet (in dit geval 2 * mobiel en Alles-in-een thuis) worden je bel, sms en databundels verdubbeld. Die verdubbeling gebeurt maar één keer, 5 GB wordt dus 10 GB en niet meer. Verder krijg je op je iTV een extra zenderpakket (Plus, HBO of Kids) en kun je onderling gratis bellen (vast-mobiel en mobiel-mobiel). Omdat je minstens twee mobiele abo's in Compleet hebt ondergebracht krijg je per mobiel abo ook nog € 5 korting. En verder kun je (delen van) je databundel overboeken naar het andere mobiele abo (als eentje eens een keer tekort komt en de andere nog overheeft).

Er is geen verdubbeling op verdubbeling, dat zal je vriend vast verkeerd begrepen hebben; heeft hij wellicht een 10 GB abo?

Reputatie 7
Badge +30
Hallo,

Het verwerken van compleet duurt even. (Max 1 week)

Heb je misschien een 5GB bundel die al verdubbeld is?

Robin
Reputatie 7
Badge +30
Hallo,

Volgensmij heb je die verdubbeling al, deze is afkomstig van je thuis abonnement.
De korting (€5) is afkomstig van een ander mobiel abonnement.

Robin
Reputatie 7
Badge +27
Beste Strijlandjerry,

Welkom op het forum. Ik zie dat en jou al hebben geïnformeerd. Is het je na de post van Henk volledig duidelijk? Als je verder nog vragen hebt of ik je ergens mee kan helpen/iets na kan kijken, laat het me gerust weten. Ik ga dan voor je aan de slag!

Reputatie 7
Badge +30
Hallo,

Hier kan je je aanmelden: https://campagnes.kpn.com/krijg-meer/kpn-compleet/prive

Robin
Hij geeft aan dat ik al compleet ben maar blijf op me 10.000 mb staan..  

ja ik heb een verdubbeling erop zitten. op beide mobiele abbo's

Daarnaast dus dat thuis pakket met internet bellen en itv

maar volgens een kennis van mij ( die dat ook hebt) kan je je thuis bundel nog koppelen aan je mobiele bundel om dit weer te verdubbelen.

ok dank je wel.

Ga dit wel eens in een kpn winkel uitzoeken wat het verschil is ..

dank voor de info

Reageer