Beantwoord

abonnement

  • 7 November 2019
  • 1 reactie
  • 58 keer bekeken

Wij hebben op 1 juni wegens verhuizing een abonnement afgesloten voor 6 maanden. Nu, na 2 x een klacht ingediend te hebben , sinds vorige week eindelijk’ Glasvezel’. 5 maanden korting gehad terwijl de 1e 3 weken geen telefoon en 5 maanden geen of weinig internet, waardoor TV ook steeds uitviel.

Mijn vraag wordt niet beantwoordt om het abonnement te verlengen met korting omdat ik er geen gebruik van heb gemaakt. Bij klachtendienst kunnen ze voor mij niets betekenen zeggen ze

Wie kan mij hier uitsluitsel over geven????

Bedankt fam Kleefman

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

icon

Beste antwoord door Jiske_ 11 November 2019, 12:41

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +7

Hi @klevie welkom op ons KPN forum. Ik zag dat je meteen je profiel had ingevuld met de juiste gegevens. Hierdoor kon ik meteen de klacht induiken. Die actie korting kunnen wij niet verlengen. De klachtenafdeling heeft dit dan ook aangegeven. In dit geval heeft de afdeling klachten besloten dat we je geen coulance kunnen aanbieden, ik kan hier helaas niet omheen. Als zij dat besluit genomen hebben moet ik me ook hier aan houden. Ze hebben dit besloten omdat je wel gebruik hebt kunnen maken van je abonnement. Als je nog andere vragen hebt hoor ik het graag!

 

Reageer