Beantwoord

Abonnement aanpassen wil niet

  • 12 August 2020
  • 10 reacties
  • 88 keer bekeken

Reputatie 1
Badge

Same problem…. :-(

 

Ik wilde mijn abbo ook aanpassen, maar krijg telkens de mededeling: ” Technische fout, probeer het later...”

 

Wat nu?

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 20 August 2020, 16:26

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 1
Badge

 

Reputatie 1
Badge

Radiostilte bij KPN???

Reputatie 1
Badge

Ben dus al 5 dagen bezig met het trachten op te hogen van het abbo…..:triumph:

Reputatie 1
Badge

still the same situation….:astonished:

Reputatie 1
Badge

Dag 6…….:cry:

Reputatie 1
Badge

Zucht….. na poging 43 nog steeds een technische fout en nogmaals “later proberen…..”

Dan maar op naar dag 7…. (is bijbels gezien een rustdag; dus ik vrees met grote vrezen)

Is er een dokter in dit Forum om de patiënt te helen?

 

Mijn dank zou groot zijn….

Reputatie 7
Badge +30

Hallo @GSH1964, het is superdruk zoals je merkt :-(. Je wilt alleen een omzetting naar Hussel 200 doen, als ik het goed begrijp? Zodra je dit kunt bevestigen, zal ik de wijziging voor je door gaan voeren. Vreemd dat het via MijnKPN niet werkt!

Reputatie 1
Badge

Hoi Marcia,

Bij deze de bevestiging voor de (eenvoudige) aanvraag (naar Hussel 200).

Ik denk dat de fout ligt  bij de servers in Den Haag(?) omdat de aanvragen èn op pc èn mobiel/smartphone (met diverse browers; 4G en wifi) niet gelukt zijn.

Wellicht hebben er meerdere klanten last van? Alvast dank voor alle moeite!

 

Met vriendelijke groet,

 

Gerbrand Hendriks

Reputatie 7
Badge +30

Geregeld! Je ontvangt een mail met de wijziging. 

Reputatie 1
Badge

THNX!