Beantwoord

abonnement ongeschikt voor delen MB’s

  • 11 April 2021
  • 7 reacties
  • 39 keer bekeken

Ik heb een mobiel abonnement dat voorheen van Telfort was. Inmiddels hebben mijn oudste twee kinderen ook een kPN abonnement. We hebben hiervoor gekozen vanwege het combinatievoordeel. Behalve mobiele abonnementen heb ik ook Internet en tv via kpn. 
Met mijn voormalige Telfort nummer lukt het echter niet om data te delen met mijn kinderen en ik zie dat ik ook geen €5 combi korting krijg. 
kunt u dit met terugwerkende kracht aanpassen?

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 13 April 2021, 13:34

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Goedemiddag @iKlein, als jij jouw profiel invult kan ik voor je aan de slag. 

Hoi Jeroen,

mijn profiel is bijgewerkt. Groet, marjolein

Reputatie 7
Badge +19

Goedemiddag, ik heb even naar het 06-nummer gekeken. Dat is overgezet vanuit Telfort en heeft nog de Telfort bundel en voorwaarden. Daarmee is helaas geen MB's te delen en ook is de extra korting niet van toepassing. Zet je dat abonnement over naar een KPN HUssel abonnement dan zal je MB's kunnen delen en krijg je ook de extra korting. 

Hoi Jeroen,

Dank voor het uitzoeken. Hoe zet ik mijn abonnement om naar KPN hussel? En zijn daar extra kosten aan verbonden?

 

ik hoor het graag.

groet,

marjolein

Reputatie 7
Badge +19

Het op dit moment ongeschikte abonnement zit nog in contract tot 23-11-2021. Vanaf dat moment kun je het abonnement verlengen naar een KPN Hussel. Kies je ervoor om het abonnement te verlengen verlies je wel het meenemen van eventuele MB's die elke maand over zijn. Dat heb je wel bij een Telfort mobiele databundel.

Hoi Jeroen, 

Met de overgang van telfort naar KPN zou ik ook de voordelen hebben die ik bij Telfort al had, waaronder de €5 korting per maand plus de hussevoordeen toen mijn kinderen ook een kpn abonnement kregen. Ik als in de voorwaarden kijk dan staat dat er ook. Ik zou dus ook gewoon hussel moeten hebben.

We hadden thyis voorheen Telfort internet en dat hebben we overgezet naar kpn internet en tv.  Ik verwacht dus ook dat ik de voordelen kan benutten die ik zou moeten hebben. Kun je daar voor zorgen?

ik verneem het graag. Groet, Marjolein 

Reputatie 7
Badge +19

Het combivoordeel is ook nog steeds actief op jouw mobiele abonnement: verdubbeling van de data. Je hebt een 10GB abonnement en dat wordt verdubbeld naar 20GB. 
De rest is allemaal nu KPN propositie en krigjt dus de Husselvoordelen.