Beantwoord

Abonnement verlengen

  • 31 October 2019
  • 2 reacties
  • 161 keer bekeken

Goedenavond kpn ik kan mijn abonnement weer verlengen en doe dat het liefste bij jullie tenminste als jullie weer met leuke acties komen anders overweeg ik over te stappen naar jullie concurrenten gr jan

icon

Beste antwoord door Noordzee 1 November 2019, 09:45

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo Jan, 

 

Wat betreft je abonnement sluit je een contract af met een bepaalde looptijd. Daarna ben je contractvrij en als je geen actie onderneemt loopt je abonnement gewoon door. Als nieuwe klant is er vaak een leuke introductie-aanbieding, in de vorm van een tijdelijke korting. Dat is wel een eenmalige korting. 

Aan het eind van je contracttermijn zijn er geen nieuwe aanbiedingen. Als je tevreden bent hoef je niets te doen en dan blijft alles zoals het is. Als er een nieuwe abonnementsvariant beschikbaar is, kun je daar natuurlijk wel naar overstappen. Maar het is maar de vraag of die nieuwe abonnementsvorm (KPN-Hussel is er sinds kort) voor jou voordeliger is. 

Reputatie 7
Badge +21

Goedemiddag @Tractor, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Op het moment hebben we KPN Hussel. Hiermee kan je helemaal zelf jouw abonnement samenstellen, en krijg je voordelen op het moment dat je zowel een internet als mobiel KPN abonnement hebt. In ieder geval krijg je nu 50% korting de eerste 4 maanden op het internetpakket!

Mocht dit je aanspreken, dan kan je jouw pakket laten aanpassen! Mocht dit je niet aanspreken en je hebt je contract uitgediend, dan ben je uiteraard vrij om ergens anders te kijken :slight_smile:

 

Reageer