Beantwoord

Abonnement verlengen; vervallen KPN Compleet

  • 9 January 2020
  • 7 reacties
  • 766 keer bekeken

Goedemorgen KPN,

ook ik krijg het probleem dat het mobiele abonnement eind deze maand kan worden verlengd. Nu KPN Compleet voordeel maar dat is dus blijkbaar komen te vervallen. In ons geval betekend dat, bij 4 abo's, € 20,- per maand korting missen. Een chat-sessie (gisteravond) heeft het vervallen van het KPN Compleet voordeel ook bevestigd. Laat dit dan geen vraag zijn maar een opmerking waarin ik sterk mijn ongenoegen uitspreek. Gemist kans om (trouwe) klanten (voor de toekomst) te behouden.

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 16 January 2020, 17:14

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +24

U hoeft niet te verlengen. Als je niets doet, dan loopt het huidige abonnement gewoon door, met daarbij de Compleet voordelen.

@Nick83: correct. Maar na 2 jaar is de telefoon wel aan vervanging toe dus bij een abo met nieuwe telefoon gaat die vlieger niet op :-( En dat geldt ook voor de andere 3 abo's.

Reputatie 7
Badge +24

Je kunt je telefoon ook ergens anders aanschaffen. Dan werkt die ook gewoon hoor. De mijne komt bij belsimpel vandaan. Werkt prima.

Reputatie 7
Badge +24

Hi John, welkom op het forum. 

Een goede vraag. Heb jij ook internet thuis van ons? Dan blijft de korting gewoon bestaan op je mobiele abonnementen.

Je kunt je telefoon ook ergens anders aanschaffen. Dan werkt die ook gewoon hoor. De mijne komt bij belsimpel vandaan. Werkt prima.

Dit kan wanneer je het toestel los koopt, ook via Belsimpel zal de verlenging automatisch overgaan naar een Hussel abonnement. 

Kortom: belangrijk om te weten of je ook internet bij ons afneemt of niet. 

 

https://forum.kpn.com/members/alex-p-317326 Dag Alex. Wij hebben geen Internet van KPN en zijn dat ook niet voornemens. 4 mobiele abonnementen zou toch ook een aardig contract zijn om korting te krijgen?

Reputatie 7
Badge +24

Hi John, die korting kan ik niet voor je aanzetten. Simpelweg omdat er aan bepaalde voorwaarden moet worden voldaan, internet thuis is daar 1 van. Mijn advies is om even met ons te bellen op nummer 0800 0402 of 1200 vanaf je mobiel. Dan kun je dit nog bespreken met de afdeling retentie, ik kan me goed voorstellen dat ze niet zitten te springen om 4 abonnementen kwijt te raken bij ons. Zij zijn de enige die hierin eventueel nog iets kunnen betekenen. 

https://forum.kpn.com/members/alex-p-317326 Dag Alex. 

Zojuist KPN gebeld en het probleem uitgelegd. Mij werd te kennen gegeven dat er niets aan kan worden gedaan en de korting komt te vervallen bij verlengen van het abo met nieuw toestel (wat nodig is). Dat gaat dan gelden voor 4 mobiele abonnementen. Dit jaar precies 30 jaar trouw KPN lid; jammer. . . . . 

Vriendelijke groet, John