Beantwoord

Abonnementen verlengen

  • 14 August 2020
  • 3 reacties
  • 52 keer bekeken

Hallo, mijn Telfort abo. wordt binnenkort omgezet naar KPN, mijn mobiel KPN abo loopt ook af, nu heb ik de laatste tijd echt gedonder met wegvallende wifi en een slecht bereik hiermee, ik heb samen met medewerker van KPN de instellingen van mijn experiabox gewijzigd zonder resultaat! Dinsdag naar KPN gebeld of ze mij een aanbieding kunnen doen om bij KPN te blijven, de medewerker vertelde mij dat er een "storing” was in het systeem en dat ik vrijdag terug moest bellen want er was zeker wel iets mogelijk, vandaag dus terug gebeld en een andere medewerker verteld me binnen 10 seconden dat er geen aanbieding mogelijk is (behalve de standaard 6 maanden korting aanbieding die voor iedereen geldt)

De vraag van mij of er iets mogelijk is door mijn slechte WIFI met de SUPERWIFI van KPN werd ook niks mee gedaan, bij ziggo is nu een aanbieding met die gratis versterkers, “dan moet u maar overstappen naar Ziggo, u bent vrij in de keuze die u maakt” dus 2 dagen aan het lijntje gehouden wachtend op een antwoord en vandaag zonder “storing” binnen een aantal minuten afgewimpeld.

Ik kan me haast niet voorstellen dat de KPN mij zo makkelijk laat gaan!

De keuze voor mij is wel wat makkelijker geworden om over te stappen met mijn alles in 1 en mobiel abonnement!

icon

Beste antwoord door Anonymous 14 August 2020, 16:16

Bekijk origineel

3 reacties

Hallo @PaulusH , bij KPN kunnen ze je ook helemaal niet helpen inzake de thuisabo's, daar deze nog volledig onder verantwoordelijk van Telfort vallen. KPN en Telfort zijn in dezen nog 2 verschillende providers.

Je kunt beter even met Telfort bellen, 0900 9596 of je terug laten bellen voor een passend aanbod inzake het thuisabo, zie onderstaande link inzake de terugbelfunctie:

 

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/opzeggen-2/terugbellen-bij-opzeggen-telfort-thuis.htm

Succes

Beste JanD, ik heb Telfort gebeld en die nemen het verder over wat betreft de slechte WIFI, bedankt voor je tip!!

Blijf ik het wel vreemd vinden dat ik dit pas van jou moet horen, terwijl ik al 3 KPN medewerkers aan de telefoon heb gehad!

Hallo @PaulusH een aantal kpn medewerkers weet inderdaad nog niet goed hoe de vork in de steel zit.

Goed om te lezen dat Telfort het verder oppakt.

Daarom ben ik ook blij dat ik Telfort klant ben.:relaxed:

Reageer