Beantwoord

Abonnementen wijzigen icm met huidig KPN compleet

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
Ik heb nu alles.
En ik wil stoppen met TV en vast bellen.
Dus Internet only. En natuurlijk mijn mobiele abonnement.

Als ik klant blijf, blijft dan ook mijn huidig KPN voordeel staan, maar zonder TV en vaste telefonie voordelen dan?

Aangezien ik nu gratis Spotify heb en bij nieuwe abonnementen moet je de volle pond betalen.
icon

Beste antwoord door Bart_ 28 september 2018, 15:44

Dag JJE! Welkom hier en goed dat je deze vraag stelt. Je houdt dan inderdaad je voordelen van Compleet, minus het gratis zenderpakket (en gratis onderling bellen gaat uiteraard alleen op als er meerdere mobiele aansluitingen op je adres staan geregistreerd). Je abonnement wordt wel gewijzigd. Je zult nu eens iets ouder Alles in Eén-pakket hebben, aangezien je aangeeft gratis Spotify te hebben. Hou er rekening mee dat dit dan vervalt. We kunnen dit bij onze huidige abonnementen niet meer gratis aanbieden.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Dag JJE! Welkom hier en goed dat je deze vraag stelt. Je houdt dan inderdaad je voordelen van Compleet, minus het gratis zenderpakket (en gratis onderling bellen gaat uiteraard alleen op als er meerdere mobiele aansluitingen op je adres staan geregistreerd). Je abonnement wordt wel gewijzigd. Je zult nu eens iets ouder Alles in Eén-pakket hebben, aangezien je aangeeft gratis Spotify te hebben. Hou er rekening mee dat dit dan vervalt. We kunnen dit bij onze huidige abonnementen niet meer gratis aanbieden.
Het lijkt er op dat ik geen voordeel behaal bij KPN op deze manier. Ik gebruik Spotify namelijk erg veel en een regulier abonnement kost €10,-

Ik snap dat bij een nieuw abonnement nieuwe voorwaarden hoort en het is zeker geen verwijt, maar een constatering. Op basis van kosten zal ik mijn onderzoek naar Internet only en mobiele abonnement uitbreiden naar ook andere aanbieders.

Reageer