Beantwoord

Abonnementswijziging terugdraaien

  • 19 July 2021
  • 1 reactie
  • 32 keer bekeken

Beste,Sinds 1 feb jl. Zijn we twee maal verhuisd. Beiden keren heb ik verhuizing telefonisch geregeld bij de kpn. Dat ging prima, dacht is. Hebt ook bevesting gehad. Zowel op j19 an ook opr.14 apr, is mijn gevraagd of alle abonnementen die op adres stonden mee moesten verhuizen, war ook moesre  prima geregeld.

ter informatie: ik heb kpn compleet pakket met Mobiele telefoons nl 3 stuks, veste tefefoon.. Daarnaast ook nog pakket voor internet en tv.

bij 1 e verhuizig bleek er nog mobiel van ex op contract te ziit, dus die is overgestapt. <hij was niet de contractant> Maar voldoen nog aan voorwaaeden voor kpn complees mij inziens. Maar kregen toch  melding ‘gratis onderling bellen wegvielj Waarom!,, nog 2 mobiel, internet, tv, vast nummer. Graar uitleg.

2e  in apil verhuizig heb ook telefonisch geregeld, aan gezien de mevrouw erg behulpzaam waa, en beloofde het te regelen. Alle producten naar 3e adres Zuideinde. Deze verhuizing liep stuk minder soepel. Voordat alles werkte waren we 2,5 week verder.  Later bleek toe ook nog ook eens dat uw medewerksrwe alleem de tuisabonnement  had verhuisd en niet de het contract met de telefoons., 

echter het abonnement stond nog wel op copleet daar na, mijn inziens zoals het moest zijn. Een monteur van kpn raadde mij aan om de vaste nummer te laten vallen, en omdat het niet gebruikt werd stemde ik toe. Monteur gaf verder o info. weg kpn compleet. 
maar voordelen staan nog steeds op fakten: 2 mobiels, internet en yv.

zojuist ging ik een mobiel abonnement wijzigen, dat heeft verder geen invloed op copleet, maar… kpn gaf foutmeling, abonnememt kon niet gewijzigd worden. Aangezien 2 mobiels op 1 contract staan, vermoedde ik dat het bij nummer moest. Ook foutmelding, KON NIET.

bleek later dat ze toc wel gewijzigd waren, en ook gelijk laatste voordeeltjes weg.  

dus bij deze : abonnementen terugdraaien graag.

 

gr. Nicole

*Admin: afgesplitst van originele topic

 

icon

Beste antwoord door Denise van KPN 20 July 2021, 10:02

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @Colly67, welkom op het KPN forum! Ik weet niet helemaal zeker of ik het volledig begrijp, maar volgens mij loopt er iets niet helemaal lekker bij het wijzigen van jouw abonnement, waardoor je nu ook tegen problemen met jouw KPN Compleet aanloopt. Ik kijk graag even met je mee. Zou je je forumprofiel willen aanvullen met jouw 06-nummer, postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? Jouw mobiele nummer kan je invullen onder ‘persoonlijke opmerkingen’. De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Als je hier een seintje geeft als je dit gedaan hebt, dan kan ik je verder helpen.