Beantwoord

Account


Ik kreeg telkens een fout bij het maken van een wachtwoord. Daarom maar een nieuw account aangemaakt. Oude accounts worden door KPN automatisch verwijderd?

KPN compleet moet ik daarom ook opnieuw instellen/aanmelden?

Mvr Gr

Sh-19-59

icon

Beste antwoord door Koen_1 14 juli 2015, 14:10

Goedemiddag Sharin,

Bedankt voor je privébericht. Ik heb je er zojuist een reactie op gestuurd.

Met vriendelijke groet,

Koen

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen Sh-19-59,

Welkom op het forum!

Lastig dat je telkens een fout kreeg bij het maken van een wachtwoord!

Zou je me je postcode, huisnummer, en de naam van de contractant kunnen sturen in een privébericht? Dan help ik je verder.

Met vriendelijke groet,

Koen

Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag Sharin,

Bedankt voor je privébericht. Ik heb je er zojuist een reactie op gestuurd.

Met vriendelijke groet,

Koen

Reageer