Activatie

Vanmorgen is de monteur geweest en heeft alles geïnstalleerd. Hij kon de interactieve tv nog niet activeren omdat de activeringscode en pincode nog niet doorkwam. Dit zou vandaag zeker gebeuren. Vanmiddag gebeld wanneer dit zou komen. Antwoord eind van de middag begin van de avond. Rond 7 uur weer gebeld en toen kreeg ik te horen dat dit wel 48 uur kan duren. Het is een administratief iets. Hier is niks over verteld toen ik dit bestelde, de monteur heeft hier niks over gezegd, vanmiddag aan de telefoon werd dit niet verteld! Ik vind dit heel vreemd en baal hier ook ontzettend over. Fijn begin bij KPN!!!!

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag lubbers68,

Welkom op het forum!

Dat is inderdaad geen fijn begin!

Heb je je activeringscode en pincode inmiddels weten te bemachtigen? Als dit niet het geval is ontvang ik graag je postcode, huisnummer, en de naam van de contractant in een privébericht! Ik help je dan meteen verder!

Met vriendelijke groet,

Koen
OHH!...goed dat ik het weet. 

Kpn? Woensdag 26/8/'15 komt de monteur de instalatie regelen van mijn glasvezel RTV/INT/TEL

Graag hoop ik dat hij de "activeringscode en pincode" wel gewoon bij zich heeft? Ik stuur nu Koen 

een privébericht.

Reageer