Beantwoord

Activeren KPN Compleet

Reputatie 1
Badge
goedendag

op de een of andere duistere manier krijg ik geen activerings code binnen voor compleet

wel al e

reactie via mail gehad dat eea omgezet is en dat ik dubbele mb's heb en een tv pakket , maar verder geen code om eea te activeren en om te zetten

kaunt u dit voor mij na zien ???

Admin: onderwerp gewijzigd i.v.m. vindbaarheid. 

icon

Beste antwoord door mimarron 19 augustus 2015, 10:46

is geregeld

dank

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hallo,

Hoelang is dit geleden? Compleet aanmelden kan even duren.

Wat voor activeringscode zoek je precies?

Robin
Reputatie 1
Badge
beetje verkeerd uitgelegd geloof ik 

probeer in te loggen op mijn kpn mobiel en hebdaar een activeringscode voornodig, deze komt niet aan oid heb wel geregistreed ed maar geen sms of mail

wil eea controleren dit lukt dus niet 

ook zender pakket veranderenlukt dus niet, wil hbo ipv het extra pakket

dus als iemand mij kan helpen ......

Reputatie 7
Badge +27
Hallo Mimarron,

Als ik het goed begrijp zijn hier twee dingen aan de hand: je kunt niet inloggen op MijnKPN voor je mobiele abonnement, en je wilt het TV pakket voor Compleet wijzigen.

Betreffende het TV pakket, deze kun je wijzigen in de MijnKPN omgeving van je vaste diensten. Daarop kun je inloggen met je hoofd e-mailadres en het bijbehorende wachtwoord.

Terugkomend op de mobiele MijnKPN, gaat het daar echt mis bij het inloggen, of zit het probleem erin dat je een MijnKPN hebt aangemaakt en het niet lukt om het 06-nummer te koppelen?

Reputatie 1
Badge
Eric

ik heb mij geregistreed op kpn mobiel met wat gegevens , dus wil deze gegevens gebruiken om in te loggen op de app , mijn mobiel ,.

helaas voor mij onduidelijke wijze kan ik dit niet

wel is t mij gelukt om de zender keuze te wijzigen ....

dank voor je reaktie alvast

Reputatie 1
Badge
is geregeld

dank

Reageer