Beantwoord

Activeren kpn compleet

  • 26 September 2019
  • 8 reacties
  • 196 keer bekeken

Het activeren van mijn kpn compleet lukt niet. Zowel sim only abonnement als internet + tv staat geregistreerd maar nog geen compleet voordelen.
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 28 September 2019, 17:52

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hi, welkom op ons forum.

Ik kijk dit graag voor je na. Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Graag ook het 06-nummer ergens invullen.

Ik hoor graag van je.
Zojuist profiel ingevuld. Hoor graag van je
Reputatie 7
Badge +24
Dankjewel, ik heb nu voor je geactiveerd. (Verdubbeling, korting en Pluspakket gratis)
Dank voor het regelen. Bij aanvraag heb ik alleen meerdere keren aangegeven dat ik fox pakket wil. Dit is belangrijkste reden van overstap. Hoor graag als dat geregeld is.
Reputatie 7
Badge +24
Oeii, ik zie dat er inderdaad een klacht is aangemaakt hiervoor. Ik stel dan voor om voor nu Fox 1 maand gratis aan te zetten zodat je het gelijk kunt gebruiken tot de klacht in behandeling wordt genomen. Is dat een idee? Anders moeten we namelijk daarop wachten in de loop van volgende week.
Ja goede oplossing. Kun jij dit regelen?
Reputatie 7
Badge +24
Zeker, bij deze gedaan.
Bedankt voor de snelle oplossing Alex. Hier kunnen jouw collega's van de telefonische klantenservice nog wat van leren