Beantwoord

Adres van twee producten is niet gelijk

  • 10 July 2021
  • 5 reacties
  • 37 keer bekeken

Beste,

Ik heb een sms gehad waarin staat aangegeven dat de adressen van twee producten niet gelijk zijn, waardoor de korting niet meer actief is.

Als ik dat controleer zijn ze wel gelijk. Wat gaat hier mis?

Groet,

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 14 July 2021, 14:44

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7

Welkom bij ons op het forum @KRKPN, dat is een goede vraag. Het kan zijn dat het factuuradres bij de abonnementen verschilt en dat de korting daardoor niet meer actief is. Over wat voor abonnementen hebben we het hierbij, kan je de gegevens van beide toevoegen aan je forumprofiel zodat ik met je mee kan kijken?

Dag Jasper,
Zojuist heb ik de accountnummers van beide abonnementen toegevoegd.
Inmiddels zie ik de accountdetails dat bij 1 abonnement de postcode ontbreekt. Echter kan ik deze niet doorvoeren, ik kan alleen een verhuizing doorvoeren. Kan dat het probleem zijn?

Groet,

Reputatie 7

Dank je voor de gegevens @KRKPN, bij het mobiele abonnement en het Thuis abonnement op dit adres staan de gegevens goed en beide zie ik ook aangemeld zijn voor de voordelen. Bij de voordelen zie ik nog 2 andere mobiele nummers staan (eindigen op 00 en 80), bij die nummers lijkt er een ander factuuradres te staan. Kreeg je de sms op een van die nummers? 

Bedankt voor de snelle reactie Jasper. Ik zie in het de online omgeving inderdaad ook de voordelen nog actief staan. De sms ontving ik niet op een van die twee nummers maar op het nummer dat eindigt op 59. Hier lijkt het echter goed te gaan begrijp ik? Dan kan ik de sms gewoon als niet verzonden beschouwen neem ik aan.

Groet,

Reputatie 7

Voor het nummer en het Thuis abonnement wat op jouw profiel staan lijkt het geen gevolgen te hebben inderdaad, voor de andere 2 nummers die ik in mijn vorige bericht noemde kunnen de voordelen wel wegvallen doordat de adresgegevens daarvan niet overeenkomen. Als de eigenaar van die nummers in MijnKPN een adreswijziging doet zullen de voordelen daar ook actief blijven.