Beantwoord

Adreswijziging en MB’s delen

  • 20 June 2019
  • 6 reacties
  • 161 keer bekeken

Hallo,

Afgelopen weken heb ik inmiddels 2 keer contact gehad met KPN om mijn adres te wijzigen. Helaas is hij nog niet gewijzigd.
En ik heb toen gebeld, om mijn nummer bij mijn stiefvader te krijgen zodat hij MB’s met mij delen kan. De medewerker zou het de zelfde dag nog oplossen, maar er is helaas nog niks verandert.
icon

Beste antwoord door Susan_ 22 June 2019, 11:21

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @TessaW, welkom op het Forum en goed dat je jouw vraag hier stelt!

Wat irritant dat het nog steeds niet gelukt is om je adres te wijzigen.. Normaliter zou dan binnen een werkdag geregeld moeten zijn! Ik kijk graag voor je na wat er precies misgaat. Zou je daarvoor je Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer (oud én nieuw, bij persoonlijke opmerkingen), klantnummer(s) en 06-nummer? Geef even een seintje wanneer dat gelukt is, dan ga ik er zo snel mogelijk achteraan voor je!
Reputatie 7
Badge +21
@TessaW, ik heb helaas geen reactie meer gehad. Kan je aangeven of ik je hier nog bij kan helpen? Ik hoor graag van je!
Hallo,

Dat klopt.
Omdat ik mijn oude adres op dit moment niet weet ivm opnieuwe verhuizing prive omstandigheden.
Ik zal morgen weer proberen te bellen, en hopen dat het dit keer wel zo snel mogelijk opgelost zou kunnen worden.
Aangezien mijn internet ook bijna op is, en er nu niet gedeeld kan worden.

Vriendelijke groeten
Zojuist weer proberen te bellen, werd onvriendelijk behandeld. Enigste wat er moet gebeuren is een adres wijziging.
Reputatie 7
Badge +21
@TessaW, ik help je graag verder maar kan dit niet doen zonder gegevens. Je geeft aan dat je jouw oude adres niet weet? Maar als je inlogt op MijnKPN, dan zie je toch het 'oude' adres dat gewijzigd moet worden naar je nieuwe woonplek? Zonder deze gegevens kunnen we het ook niet verhuizen.

Wanneer je jouw Forum profiel geheel aanvult kan ik je verder helpen en hoef je niet weer te bellen.
Inmiddels opgelost, ik heb weer gebeld.
Toch bedankt!

Reageer