Vraag

afspraak maken over betaling KPN compleet

  • 2 november 2017
  • 2 reacties
  • 88 keer bekeken

Wij hebben een afspraak gemaakt met KPN over de betaling.
Normaal incasseert KPN op de 11 van de maand. Omdat dit bij ons heel ongelukkig uitkomt ...midden in de maand...hebben wij de afspraak dat KPN op dag 25 van de maand afschrijft. Meerdere personen hebben wij inmiddels aan de lijn gehad....meerdere keren is ons verzekerd dat dit kan en dit is ook in ons dossier gezet !!!
Wat blijkt deze maand WEER.... kpn schrijft af op dag 11 en wij stoneren. WEER...want dat geld kunnen wij op dat moment niet missen !! Vervolgens gebeurd er op dag 25 helemaal niets en zouden wij een betalingsachterstand oplopen als wij zelf niet op de rekening zouden kijken.

Onze afspraak met KPN ..... wij willen namelijk graag onze rekening betalen op dag 25.....is helemaal niets waard.
Het vreemde is dat het voor onze mobiele nummers wel goed gaat...keurig op dag 25, maar tv en internet en vaste aansluiting telefoon is te moeilijk????

Hoe klant onvriendelijk kun je zijn als bedrijf? Wij denken er hard over na om terug te gaan naar Ziggo. KPN compleet = niet klantvriendelijk. Als wij bellen krijgen wij iemand aan de lijn die zeer vriendelijk alles zegt wat hem/haar is opgedragen door KPN, maar ons doorschakelen naar iemand met bevoegdheid om het nu eindelijk eens goed te regelen is kennelijk ONMOGELIJK. Hebben alle voorgaande telefoonbeantwoorders ons voorgelogen en waarom doen ze dat dan?

Wij zijn niet boos, WIJ ZIJN HEEL BOOS.
En willen nu eindelijk duidelijkheid en willen weten hoe wij dit probleem voor eens en altijd kunnen oplossen. Loze beloftes zijn er inmiddels voldoende gemaakt door de medewerkers van KPN.

Zojuist gechat en de oplossing wordt waarschijnlijk: Morgen bellen met de afdeling collections want zij kunnen het WEL aanpassen....afwachten dan maar

2 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Welkom J. Bos, wat een vervelende situatie is dit geworden. Erg naar dat het wijzigen van de incassodatum zo lastig verloopt.

Het wijzigen van de incassodatum is alleen mogelijk door de afdeling Collections. Nadat de datum is gewijzigd kan het 2 facturen duren voor de factuur op het nieuwe moment wordt afgeschreven. Het verbaast me dat de medewerkers niet direct hebben doorverbonden met deze afdeling. Is het inmiddels gelukt contact met Collections te krijgen?
Wij hebben inmiddels contact gehad met Collections, maar men blijft star vasthouden aan dag 11. KPN blijft incasseren op die dag als het kan en als wij stoneren moeten wij zelf in de gaten houden of op dag 25 de KPN wel afschrijft. Dit heeft ons in de vakantie periode een afsluiting en boete opgeleverd omdat wij toen niet gekeken hebben of het allemaal wel liep zoals wij in eerste instantie hebben afgesproken. Nu zijn wij dus verplicht om de KPN te controleren...2x per maand. Dag 11 omdat het dan wordt afgeschreven en stoneren...wij kunnen dat geld op dat moment namelijk NIET missen....en op dag 25 om te zien of KPN WEL heeft afgeschreven zoals afgesproken. Zo star en onvriendelijk. Collections zegt gewoon dat het niet anders kan. Wij vragen ons inmiddels af: "Wie liegt er nu het hardst bij de KPN....de medewerkers van het callcenter....de medewerkers van de afdeling Collections.....of meneer Joran?

Moeten wij nu echt de moeilijke weg via KASSA oid gaan bewandelen of kan dit voor eens en altijd worden opgelost? Wij hebben er inmiddels de buik van vol en begrijpen waarom KPN de laatse tijd in een ander licht wordt bekeken door de gebruikers van KPN.

Groet,
J. Bos

Reageer