Beantwoord

Afspraken niet na komen

• 23 juni 2015
  • 3 reacties
  • 382 keer bekeken

Ze beloven elke dag weer opnieuw dat het pluspunten actief zou worden zelfs echte beloftes en toch gebeurt het niet opzeggen kin je niet want je hebt net een nieuw contract heb contact gehad met bureau rechtshulp sta wel degelijk sterk om op te zeggen zonder boetes of iets wat mondelingen afspraken zijn ook afspraken zal morgen ook contact opnemen met een instantie die me gaat helpen om alles bij KPN op te zeggen want beloftes moet je na komen en niet steeds nieuwe maken klanten aan het lijntje houden noemen ze dat ik mag volgens de wet binnen 2 weken opzeggen als iets mij niet bevalt en dut bevalt me niet ze weten zelf waar het over gaat dus zal hier niks noemen maar vind het pure oplichting
icon

Beste antwoord door Koen_1 29 juni 2015, 13:59

Goedemiddag Robert,

Bedankt voor je privébericht. Ik heb je er zojuist een reactie op gestuurd. Ik hoor graag van je!

Met vriendelijke groet,

Koen

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag Robert,

Welkom op het forum!

Wat een vervelende situatie!

Bedoel je met 'pluspunten' het Pluspakket misschien? Zou je me in een privébericht je postcode, huisnummer, de naam van de contractant, en je 06 nummer kunnen sturen? Dan help ik je verder!

Met vriendelijke groet,

Koen

Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag Robert,

Bedankt voor je privébericht. Ik heb je er zojuist een reactie op gestuurd. Ik hoor graag van je!

Met vriendelijke groet,

Koen

Nou opgelost is het zeker nog niet ze hebben weer een belofte gedaan om te bellen maar helaas tot op heden nog niet gebeld

Reageer