Beantwoord

Afwijkend factuuradres

  • 28 February 2020
  • 8 reacties
  • 312 keer bekeken

Beste klant, het factuuradres van dit mobiele abonnement komt niet overeen met het adres van de andere aangemelde abonnementen.
Dit betekent dat de voordelen voor dit mobiele abonnement binnenkort komen te vervallen. Adres aanpassen? Kijk op www.kpn.com/
adreswijziging. Groet, KPN

 

Deze sms heb ik al een aantal keer ontvangen. Wanneer ik in mijn gegevens kijk, is er geen sprake van een afwijkend factuuradres. Na telefonisch contact was aangegeven dat er geen sprake was van een afwijkend factuuradres. Wat gaat hier verkeerd?

icon

Beste antwoord door Susan_ 2 March 2020, 12:03

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +22

Beste @Rinaldo86 

ik denk dat dit phishing is, ga daar niet op in. Heb je dat bericht via e-mail gekregen?

Nee via SMS. Ik ben onlangs wel verhuisd. 

Ik kan overigens niet in de adresgegevens van de andere abonnementen op dit adres kijken aangezien dat een ander account is met KPN Compleet.

Reputatie 7
Badge +21

Goedemiddag @Rinaldo86, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Om na te gaan of het een valse e-mail is of niet kan ik even bij jouw gegevens kijken. Wanneer je verhuisd wordt namelijk niet altijd het factuuradres meegenomen, helaas. Dus daar komen dan uiteindelijk problemen van, of loop je tegenaan zoals in dit geval. Dit is niet terug te zien in MijnKPN, wel op je facturen.

Mocht ik het voor je kunnen nakijken en eventueel aanpassen, dan hoor ik het graag! Wil je in dat geval je Forum profiel nog even aanvullen met het vorige adres (indien het nu ingevulde adres je nieuwe adres is)? Verder heb ik ook nog de laatste 3 cijfers van het bankrekeningnummer dat bij ons bekend is nodig. Deze kan je noteren bij persoonlijke opmerkingen en is alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators!

Ik zie na inloggen dat het gelinkte KPN Alles in 1 compleet nog aan het oude adres gelinkt is. Op het nieuwe adres is nog geen glasvezel beschikbaar. Kan dit de oorzaak zijn? Ik zal mijn oude adresgegevens aanvullen in mijn forum profiel.

Reputatie 7
Badge +25

Hi @Rinaldo86. Het mobiele abonnement staat nog op het oude adres. Ik kan echter geen Alles-in-1 abonnement vinden op 1 van de adressen. Heb je daar een klantnummer van, en zou je die ook nog willen invullen in je profiel? 

Ik zie dat de adresgegevens zijn teruggezet naar het oude adres. Zolang het abonnement nog niet over kan naar het nieuwe adres (vanwege het ontbreken van glasvezel) laat ik het zo.

Reputatie 7
Badge +21

@Rinaldo86 helemaal goed. Het adres moet inderdaad hetzelfde zijn. Op het moment dat je vaste diensten ook verhuisd zijn/worden kan je alles in één keer laten aanpassen via onze klantenservice!

Reageer