Vraag

Al 4 dagen bezig HBO pakket ilv Plus pakket te krijgen

• 24 juni 2016
  • 4 reacties
  • 167 keer bekeken

Ik heb mijn plus pakket ingewisseld voor een HBO pakket bij KPN compleet. Dit zou binnen een dag geregeld zijn. Ik ben nu 4 dagen en twee chat sessies verder. Modem herstart, decoder terug naar fabrieksinstelling en ik kom geen meter verder.

Ik wil graag een oplossing en feedback.

4 reacties

Reputatie 7
Dat is natuurlijk niet de bedoeling.

Zou je even onder MijnKPN willen kijken welk pakket er nu geactiveerd staat (administratief dus) voor je Compleet? Log in op MijnKPN, ga naar "TV, internet & bellen". Selecteer vervolgens "Producten". Aan de rechterkant van het scherm wordt nu in oranje aangegeven welk pakket nu bij je Compleet zit.

Vraag 2:
Heb je het pakket online gewisseld via http://www.kpn.com/wissel ? Klik daar op "Wissel je zenderpakket". Na maximaal 24 uur is je Compleet pakket omgezet.
Hoi Peter,

Bedankt voor je reactie.

Ik ben van pakket gewisseld via de mijn kan app.
Reputatie 7
Hmm, in je MijnKPN staat dus wél het HBO pakket, maar je krijgt het niet op TV... :@

Zou je nog één dingetje willen checken? Of ze niet toevallig geblokkeerd zijn in "zenders verbergen" (onder instellingen)
Wsl ten overvloede, maar het gaat om deze zenders
HBO 1; HD 215; SD 218
HB0 2: 216; 219
HB0 3: 217; 220

Of heb je misschien een Favorietenlijst aanstaan? (dit is niet het geval als in de infobalk "Alle zenders" staat.
Reputatie 7
Badge +21
Hoi Karina, balen dat het Plus- naar HBO pakket wijzigen zo moeizaam gaat!

Graag help ik je hier verder mee. Stuur je een reactie op m'n privébericht ? Ik hoor graag van je :)

Reageer