Sinds een aantal weken hebben wij een glasvezelaansluiting. Sinds we op glasvezel zitten klagen mijn familieleden regelmatig over het wegvallen van de wifi. Gistermorgen was alles opeens helemaal weg. Experia box V10 allemaal groene lampjes maar helemaal niks meer. Met het huidige thuiswerk beleid inmiddels meer dan 10 GB aan mobiel internet verbrand en gelukkig unlimited belminuten om in de wachtrijen van KPN door te brengen. Na 4x herinstalleren, terug naar factory settings, etc. etc. eindelijk het telefoonnummer van de servicedesk gevonden, daar kom je met kpn begeleiding niet terecht. Die vonden dat ik (betaald) vooral een afspraak met een monteur moest maken. Na lang wachten eindelijk iemand aan de telefoon, alle stappen nogmaals uitgevoerd, besloot dat er dan maar een nieuwe router moest komen. Die kon ik vandaag einde dag ophalen. (Box 12). Conform instructie aangesloten, duurde lang maar na lang wachten en herstellen van factory settings in ieder geval de Wifi weer aan de praat gekregen. De tv ontvanger boven (1GBps over elektra) werkt niet meer…. Alle devices achter de switch (apple tv, xbox, etc.) werken niet meer, nooit een probleem geweest. En de als je probeert ons te bellen krijg je ingesprektoon. (ook als je vanuit huis naar buiten probeert te bellen) Lang wachten en weer gebeld, weer happy met unlimited belminuten ;-), Daarna een mevrouw aan de telefoon die uitlegde dat het allemaal onze schuld was. De telefoon (Siemens DECT), tot 2 dagen geleden altijd gewerkt, kan helemaal niet op onze aansluiting. Dat de switch niet meer werkt is vooral ons probleem, moet ik maar rechtstreeks aansluiten (lekker handig met 2 poortjes over na tv) voor de kwaliteit van de tweede tv ontvanger kan KPN niet verantwoordelijk zijn. Gelukkig kreeg ik een brief vorige week dat ik in verband met de prijsverhoging van deze discutabele dienstverlening per direct mocht opzeggen. Die hebben we gelukkig achter de hand…. Is er heel misschien iemand op dit Forum die de problemen herkent en me een beetje in de goede richting kan wijzen? Ik weet het niet meer en vanuit KPN valt geen support te verwachten….
Beste antwoord door Hanna_
Bekijk origineel