Beantwoord

Alles in 1 verlengen

Ik maak nu bijna een jaar gebruik van KPN Alles in 1 naar volle tevredenheid. Ik wil natuurlijk graag klant blijven en mijn abonnement verlengen maar na een telefoontje met de klantenservice bleek dat er totaal geen leuke aanbieding gedaan kon worden tot mijn grote verbazing. Ik beheer namelijk ook namens mijn ouders hun KPN Alles in 1 pakket en zij kregen op initiatief van KPN wel een leuke aanbieding om klant te blijven.

Daarnaast overweeg ik als de nieuwe iPhone uitkomt om ook mijn Mobiel Abonnement naar KPN over te zetten om zodoende KPN Compleet te krijgen.

Ik hoop dat ik via deze weg misschien toch in aanmerking kom voor een leuke aanbieding. Ik wil namelijk graag klant bij jullie blijven.

mvg J.Mommertz

icon

Beste antwoord door Joran 22 juni 2015, 16:55

Dag ,

Ik kan me voorstellen dat het raar is als jouw ouders wel een aanbieding krijgen, maar jij niet. Ik heb zelf niet de mogelijkheid om jou een aanbieding te doen. Ik kan je wel in contact brengen met een afdeling waar je dit mee kan bespreken. Kun je daarvoor in een privébericht jouw adresgegevens, naam contractant en 06-nummer sturen? Ik hoor ook graag welk dagdeel je het best bereikbaar bent. Mijn collega's nemen dan deze week contact met je op!

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +27
Dag ,

Ik kan me voorstellen dat het raar is als jouw ouders wel een aanbieding krijgen, maar jij niet. Ik heb zelf niet de mogelijkheid om jou een aanbieding te doen. Ik kan je wel in contact brengen met een afdeling waar je dit mee kan bespreken. Kun je daarvoor in een privébericht jouw adresgegevens, naam contractant en 06-nummer sturen? Ik hoor ook graag welk dagdeel je het best bereikbaar bent. Mijn collega's nemen dan deze week contact met je op!

Wederom heel erg bedankt. Mijn 'probleempje' is opgelost

Joran schreef op 22 jun '15 16:55 u

Dag @JpMom34,

[/quote]
[/quote]
Hallo Joran,

Nou ben ik ook opnieuw aan het orienteren wat ik ga doen, verlengen en verder uitbreiden met KPN compleet of overstappen. Bij mij in "mijn shop" staat helaas geen aantrekkelijke aanbieding, er verandert niks. Ik ben opzoek naar een leuke trigger om mijzelf langer te verbinden aan KPN. Kan je voor mij iets betekenen?

groet,

M.R.Timmermans

Reputatie 7
, start even een nieuw topic. Dit onderwerp van deze Topicstarter is afgehandeld.

Hi Peter,

Oke..thanks voor de tip. Ik had het eerlijk gezegd niet goed gezien.

gr..

Maurice

Reageer