Vraag

Alles in een pakket overgezet naar Hussel: gewijzigde voordelen

  • 4 May 2021
  • 1 reactie
  • 45 keer bekeken

Goede middag heer/mevrouw,

 

In februari 2021 zijn wij aangesloten op glasvezel.  Het Alles in een pakket werd overgezet naar Hussel door jullie.  Monteur heeft ook gezegd dat er niets geen wijzigen.  Nu krijf ik een factuur van jullie waar ik opeens moet betalen voor ESPN   WEG voordeel van Alles in een (KPN compleet).  Volgens jullie site staat er ook dat je de oude voordelen blijft houden.  Zie hieronder.

 

Heb jij een oud Alles-in-1 Pakket of KPN Compleet?  DAT HAD IK.

Er verandert niks aan je abonnementen en huidige voordelen. Stap je met één of meerdere abonnementen over naar Hussel? Dan krijg je op de producten waarmee je overstapt de voordelen van Hussel. Op de andere abonnementen behoud je de oude voordelen.

 

Graag zie ik dat jullie mijn oude voordelen ook behouden voor het nieuwe glasvezelabonnement.

 

In afwachting van jullie antwoord

 

mvg

Gerrit Oelen

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 6
Badge +10

Welkom op ons forum @gerrit oelen.

De voordelen waar jij het over hebt zijn de oude KPN compleet voordelen. Bij deze voordelen kreeg je of het pluspakket gratis of het ESPN. Dit voordeel is/was alleen op de oude pakketten die wij hadden voor de huidige husselpakketten. Zoals je zelf ook al aangeeft in je tekst:

 

Stap je met één of meerdere abonnementen over naar Hussel? Dan krijg je op de producten waarmee je overstapt de voordelen van Hussel. Op de andere abonnementen behoud je de oude voordelen.

 

Als je met producten overstapt naar hussel krijg je op die producten de husselvoordelen. Dat zal dan in jouw geval 5 euro entertainmentkorting zijn. Welke je kunt inzitten op onder andere ESPN, Film1, pluspakket, spotify premium/family. Het is niet mogelijk om de oude voordelen (gratis zenderpakket) te zetten op een husselpakket.