Beantwoord

Alles ligt er uit !

• 20 oktober 2016
  • 8 reacties
  • 235 keer bekeken

KPN Compleet.
Alles ligt er uit sinds vanochtend, geen telefoon geen internet geen tv.
Heeft iemand nog tips, monteur komt morgen maar ja misschien voor volgende keer ....
Experia 10 modem.Alle stekkers en volgordes gehad denk ik.Telefoonlijn is nieuw, alles werkte voor een week of 6.Pffffffff
icon

Beste antwoord door zuidholland100 21 oktober 2016, 16:55

Monteur is geweest.
Lag aan een minuscuul stukje printplaat wat los was gekomen ongetwijfeld door de bestratingen met soms zwaar geschut zeer grote voertuigen in de straat.
Goed geholpen, mag ook wel s gezegd worden.
Alles draait als een tierelier.
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Dát is vervelend. Zeker als je het ook nog zo kort hebt. Ben je nét klant, heb je dit. Echt Pfffff.

Branden alle lampjes op de experiabox?
Reputatie 7
Badge +30
Betreft het DSL?
Wat doen de lampjes op de V10 (onder/achterkant), en dan specifiek het lampje L1 en L2.
Voice en TV brand niet
Wireless knippert
Internet is rood
Alles al gereset stekkers enz
Reputatie 7
Badge +11
Betreft het DSL?
specifiek het lampje L1 en L2.

Voice en TV brand niet
Wireless knippert
Internet is rood
Alles al gereset stekkers enz

Dat is niet lampje L1 en L2. Die zitten aan de kant bij de connectoren.
Reputatie 7
Badge +27
Wat naar dat je zonder diensten zit, zuidholland 😞 Ik heb ons eerder contact nagekeken maar voor zover ik kan zien hebben we toen geen gegevens van je gevraagd/gekregen. Dat betekent dat ik niet hier even gauw kan kijken of ik iets kan zien/oplossen. Gelukkig geef je al wel aan dat er morgen een monteur komt. Ik raad dan ook aan dat af te wachten, dat is de kortste klap.
Monteur is geweest.
Lag aan een minuscuul stukje printplaat wat los was gekomen ongetwijfeld door de bestratingen met soms zwaar geschut zeer grote voertuigen in de straat.
Goed geholpen, mag ook wel s gezegd worden.
Alles draait als een tierelier.
In de meterkast welteverstaan
Reputatie 7
Badge +27
Super dat het probleem verholpen! Dan is het ook maar goed dat er een monteur is geweest 🙂

Reageer