Beantwoord

Als huidige klant overstappen naar KPN Hussel - minder voordeel?

  • 2 December 2020
  • 10 reacties
  • 512 keer bekeken

Graag wil ik overstappen van mijn KPN Compleet Pakket (tv, internet en mobiel) naar KPN Hussel (tv, internet en mobiel). Als een nieuwe klant het Husselpakket aanvraagt, zitten hier 2 superwifi-punten bij, die ik als huidige klant er niet bij krijg bij de overstap. Daarnaast wil ik graag mijn mobiele abonnement wijzigen/verhogen (contract loopt af per 26 feb), maar kan ik via MijnKPN niet de juiste opties kiezen en in zijn geheel een ‘Hussel-overstap’ maken. 

Erg jammer is het ook dat ik hiervoor geen klantenservice kan bereiken. Noem me ouderwets, maar ik kom er zelf niet uit en het zou fijn zijn dan iemand te kunnen spreken. Maargoed, wellicht bewijst dit forum dat het ook anders kan ;). Graag zou ik bovenstaande opgelost zien worden! 

icon

Beste antwoord door mvantankeren 2 December 2020, 17:44

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Badge +19

De telefonische klantenservice is slecht bereikbaar.  Veel medewerkers moeten thuis aan de keukentafel werk En. Het nummer id 0800-0402

Reputatie 7
Badge +24

Korting of SuperWiFi's zijn inderdaad alleen voor nieuwe klanten. Daar kan je lang of kort over praten, maar daar veranderd niets aan.

Wat betreft uw mobiel: welke opties wilt u en kunt u niet selecteren?

Korting of SuperWiFi's zijn inderdaad alleen voor nieuwe klanten. Daar kan je lang of kort over praten, maar daar veranderd niets aan.

Wat betreft uw mobiel: welke opties wilt u en kunt u niet selecteren?

Heb me daar inmiddels maar bij neergelegd ja ;) Inmiddels gevonden hoe ik mijn abonnement kan aanpassen. Ik kreeg de Hussel-opties voor mobiel niet direct te zien via MijnKPN, maar kwam daar via een andere weg wel. Inmiddels aangepast wat aangepast diende te worden. Maar ze kunnen nog wat leren van de Belastingdienst als het gaat om gemak ;)

Dank voor jullie reacties!

Reputatie 2

Het overstappen van het oude Compleet naar Hussel is volgens mij in de meeste gevallen niet voordelig. Ik loop tegen het probleem aan dat ik internetsnelheid wil verhogen. Als ik dat zou willen ben ik voor een stap hoger bij Hussel al 10 euro in de maand meer kwijt. Overstappen naar Ziggo en daarna volgend jaar maar terugkeren en korting krijgen lijkt mij dan het beste...

Reputatie 7
Badge +24

Een hogere snelheid kost meer. Lijkt me logisch toch? Wat is daar vreemd aan?

Reputatie 2

Tuurlijk is dat logisch Nick. Maar waar ik, als ik Hussel zou hebben, 2,50 per maand betaal voor een stap snellere internet , ben ik nu voor een overstap van Compleet naar Hussel, om dus sneller internet te krijgen veel meer kwijt doordat alle voordelen vervallen. Wat is hier logisch aan? Ik had gehoopt dat ik een snellere internetverbinding kon krijgen maar ben dan dus verplicht Hussel af te nemen. Ik snap dat dit het beleid is maar jammer vind ik het wel.

Reputatie 1

Ja, hier ook een geval desillusie na een paar telefoontjes met KPN. Oversluiten naar Hussel is duurder, en een leuke aanbieding mogen ze niet doen van de hoge bazen. Sta je dan met 6 abonnementen en 20 jaar trouwe klant zijn.

Het lullige is dat je met je KPN compleet gratis het Pluspakket krijgt ter waarde van 9,99, maar dat omruilen voor sneller internet ter waarde van 8,99 doen ze niet. Nee, ik mag wel kiezen uit 2 zenderpakketten die ik niet wil.

En als je begint over de cadeaus die nieuwe klanten krijgen, krijg je alleen het botte “u kreeg ook ooit een cadeau toen u lid werd”. Maar ten eerste is dat niet waar, want 20 jaar geleden mocht je blij zijn dat je de ontvanger gratis in bruikleen kreeg, toen kreeg je zeker geen koptelefoon van 250 euro. En ten tweede zijn we 20 jaar klant met 6 verschillende abonnementen. Terwijl anderen om het jaar switchen van provider voor de kortingen of de cadeaus, iets wat ik (tot nu toe) hebberig gedrag vond. Maar zulk laag gedrag loont blijkbaar toch meer dan trouwe klant blijven. Dus dat laatste gaan we nu dus maar eens heroverwegen.

gewoon opzeggen , en paar weken later weer aanmelden met korting. kijken wat er dan gebeurd

Badge +19

gewoon opzeggen , en paar weken later weer aanmelden met korting. kijken wat er dan gebeurd

Weinig want je bent pas een nieuwe klant als je zes maanden geen klant bent geweest. 

Reputatie 7
Badge +12

gewoon opzeggen , en paar weken later weer aanmelden met korting. kijken wat er dan gebeurd

Behalve dat je dan een paar weken zonder diensten zit, je apparatuur retour moet sturen en opnieuw krijgt gebeurt er zoals Joep zegt weinig. KPN herkent haar klanten en dit soort omwegen zijn gelukkig dichtgetimmerd.