Vraag

Ander pakket kiezen dan Pluspakket

Vanmiddag kreeg ik een e-mail van kpn,dat i.v.m.het beeindigen van HBO,ik het pluspakket krijg. Ik wil helemaal geen pluspakket,ik wil wil zelf beslissen welk gratis pakket ik krijg bij mijn kpn compleet. Dat kan toch niet zo moeilijk zijn? Want wat moet ik met mijn 70 jaar bv.met baby tv. Blijft kpn eigenwijs,dan maar teurug naar het basis pakket.

Admin: titel van je bericht aangepast ter verduidelijking

8 reacties

Reputatie 7
Ik wil helemaal geen pluspakket,ik wil wil zelf beslissen welk gratis pakket ik krijg bij mijn kpn compleet.Dat kan toch? Je kunt bij Compleet kiezen uit pluspakket, kidspakket en Fox eredivisie.
Heb je Premium en Compleet dan is er niks te kiezen. Dan heb (of krijg) je pluspakket en fox eredivisie via Premium en via Compleet kidspakket. Dat laatste is dan wat mager maar er zijn bij Compleet natuurlijk meer voordelen!
Zelf hoop ik dat er volgend jaar wel keuze bij komt voor Compleet wat tv betreft.

Ga je van Alles in 1 Premium naar A.i.1 Standaard let er dan even op dat (ook) Belonbeperkt als standaard optie vervalt (ivm telefoonkosten!). Wel los weer af te nemen.
Reputatie 7
...Heb je Premium en Compleet dan is er niks te kiezen. Dan heb (of krijg) je pluspakket en fox eredivisie via Premium en via Compleet kidspakket. Dat laatste is dan wat mager maar er zijn bij Compleet natuurlijk meer voordelen!...Is dat eerste niet wat mager dan?

Weet dat er nog steeds (gelukkig) een groot gedeelte van de Nederlandse bevolking geen enkele affiniteit heeft met voetbal en dus ook niets heeft met FOX Sports. Ik kan ook niet zeggen dat het pluspakket nu een pakket is waar ik warm van wordt. Helaas zitten daar wel de zenders National Geographic en Discovery Science in en dat is voor ons zo ongeveer de enige reden om het pluspakket af te nemen.
Ik zou het ook wel weten als ik een premium pakket zou hebben. Ik zou direct terug stappen naar Standaard of Instap als ik maar één televisie zou hebben. Ik zou zelfs overwegen mijn telefonie elders onder te brengen want de KPN compleet voordelen wegen absoluut niet meer op tegen de hogere abonnementskosten in vergelijking met overeenkomstige abonnementen bij de concurrentie. Nee, het stopen van HBO en het niet hebben van een volwaardig alternatief zou nog wel eens heel nadelig kunnen uitpakken voor KPN.
Bedankt voor het antwoord.
Het switchen van telefoon provider heb ik niet aan gedacht. Zeker het overwegen waard,als kpn ongunstig voor mij uitpakt.

Mvg.22mondeo23
Reputatie 7
Bedankt voor het antwoord.
Het switchen van telefoon provider heb ik niet aan gedacht. Zeker het overwegen waard,als kpn ongunstig voor mij uitpakt.

Mvg.22mondeo23
Dat is zeer zeker het overwegen waard want als je je bedenkt dat je bij een andere provider met een goede dekking en snel 4G (ik spreek uit ervaring) €16,- per maand minder betaalt voor dezelfde telefoon (in dit rekenvoorbeeld een S7 edge), 1GB per maand meer en net zo onbeperkt bellen in Nederland dan moet KPN Compleet dus minstens €13,50 per maand "waard zijn" als je de €5,- KPN Compleet korting en de €2,50 familie korting bij die andere provider alvast hebt verrekend. (16,00 - 5,00 + 2,50 = 13,50)
Dus de verdubbeling van de databundel en het gratis TV pakket moet je €13,50 per maand waard zijn. Let daarbij even op, want je bent al snel geneigd om dan jouw tweede, derde en volgende abonnement ook bij KPN onder te brengen zodat iedereen de verdubbeling van de databundel krijgt en ook onderling gratis kunnen bellen. Weet dan dat je dat per abonnement dus opnieuw €13,50 per maand kost en je die "extras" dus feitelijk zelf (duur) betaalt.

Maak voor de grap dat rekensommetje even voor een gezin met drie kinderen, dan weet je waarom wij onze mobiele telefonie elders hebben ondergebracht. :8
Reputatie 7
Haha, wjb. Zo zie je maar. Zoveel mensen, zoveel totaal verschillende en (soms) tegenstrijdige wensen.
HBO boeit mij totaal niet. Game of Thrones vind ik veel te onrealistisch. Voor mij zijn Pluspakket én Fox eredivisie helemaal niét mager, in tegendeel.
Hier kijk ik ook veel naar Nat. geographic, Nat. geogr. Wild, AMC en Animal Planet. Ook OutTV kijk ik zo af en toe ;)
Maar ga toch niet over naar Premium. Is mij gewoon te duur. Heb Pluspakket via Compleet en het eredivisie voetbal komt ook op NPO in samenvatting. Via Veronica en RTL 7 zijn er regelmatig live wedstrijden van internationale competities.
Vaste telefoon is bij mij alleen binnenkomende lijn. Dus ook wat dat betreft valt Premium (Belonbeperkt Altijd) ook af.
Reputatie 7
Haha, wjb. Zo zie je maar. Zoveel mensen, zoveel totaal verschillende en (soms) tegenstrijdige wensen...Precies! Vandaar ook mijn opmerking.
Reputatie 3
Badge +2
Heb je Premium en Compleet dan is er niks te kiezen. Je pluspakket en fox eredivisie krijg je automatisch via Premium (omdat HBO verdwijnt) en via Compleet zou je dan het kidspakket kunnen kiezen maar met mijn leeftijd heb ik daar geen behoeft aan.
Zelf hoop ik dat er volgend jaar wel meer keuze mogelijkheden komt voor Compleet wat tv betreft. Want het extra bij compleet is dan de data en bel minuten verdubbeling plus de €5, korting voor een Premium abo. Dacht erover om met mijn mobiel abo ook over te stappen naar kpn maar weet het nu nog niet zeker wacht eerst even af wat er volgend jaar gaat gebeuren met de eventuele keuze mogelijkheden bij compleet. Dus voor mij nog geen switch van telefoon provider.
Reputatie 7
Badge +18
Haha, wjb. Zo zie je maar. Zoveel mensen, zoveel totaal verschillende en (soms) tegenstrijdige wensen...Precies! Vandaar ook mijn opmerking.

Wijze woorden van jullie
Dat HBO gebeuren kan mij dus weer niets schelen, films kijk ik zelden naar.
Val er trouwens ook meestal bij in slaap. :)
Nee ik ga graag voor voor het pluspakket en neem Foxsport er ook bij.

Reageer