Beantwoord

Ander verkoper, wel compleet?

• 8 juni 2015
  • 4 reacties
  • 355 keer bekeken

Ik overweeg voor mijn twee kinderen een KPN abbonement af te sluiten op mijn naam, om zo te kunnen profiteren van het "compleet" voordeel. Nu zag ik dat het abbonement wat ik wil af sluiten (incl telefoon) via een andere site goedkoper is dan rechtstreeks bij jullie. Als ik het daar af sluit is, kan ik dan nog wel gebruik maken van het voordeel via "compleet"?

Ik hoor het graag terug van jullie, en bedankt alvast!

icon

Beste antwoord door PeterG 8 juni 2015, 17:14

Ik denk dat het geen probleem is.

Maar wacht even tot Webcare antwoord geeft. Dan is er i.i.g. volledige zekerheid.

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Meer dan waarschijnlijk is dat goedkoper omdat de voorwaarden minder gunstig zijn. Indien bv. een toestel defect is/raakt. Vaak moet je bij externen ook meer bijbetalen voor het toestel. Ook is het vaak een ander toestel of ouder model.

Is dat een andere provider die hetzelfde abonnement aanbiedt? Dan kan je het sowieso niet Compleet maken aangezien abonnementen bij kpn geregistreerd moeten staan daarvoor.

Uiteraard is het KPN die dat abonnement aanbiedt, alleen via een andere site dan KPN. Voorwaarden zijn daar hetzelfde en het toestel ook, het scheelt alleen in de maandkosten vandaar mijn vraag...
Reputatie 7
Ik denk dat het geen probleem is.

Maar wacht even tot Webcare antwoord geeft. Dan is er i.i.g. volledige zekerheid.

Reputatie 7
Badge +27
Beste Lin03,

Welkom op het forum! Wat leuk dat je met het gezin Compleet wilt worden. Dit kan natuurlijk ook als je je KPN abonnement via een externe partij verlengt. Deze bepalen hun eigen winstmarge en kopen op een andere manier in, waardoor zij soms toestellen goedkoper en/of duurder aan kunnen bieden. Let er wel op, dat als er met het toestel iets is, je dus ook bij hen aan moet kloppen voor vervanging, garantie o.i.d. 

Als je verder nog vragen hebt, ben je van harte welkom deze hier te stellen! 

Reageer