Vraag

ander zender pakket als KPN Compleetvoordeel

  • 14 September 2020
  • 4 reacties
  • 56 keer bekeken

Goedenavond ,

 

Er is probleem bij het kiezen van een zenderpakket.

Wij hebben KPN compleet. En bij de tv kan je dan een zenderpakket kiezen foxsports  of het pluspakket. Al een tijdje hebben we een pluspakket aanstaan, maar nu wil ik switchen naar foxsports . Van het weekend via de app. Het proberen te wisselen, maar we hebben nu nog steeds het plus pakket. Maar ik wil foxsport.  Op de app staat dat deze nog steeds in verwerking is. Dit duurt nu al 2 dagen. Normaal is het in een paar minuten gebeurd. Kan u mij helpen om dit te veranderen.

 

Groeten John.

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid


4 reacties

Reputatie 7
Badge +22

Beste @John Slobbe 

Dat is erg vervelend dat het nog niet werkt. Zou je je Forumprofiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Bij persoonlijke opmerkingen ook de laatste 4 cijfers van je IBAN. Deze gegevens kan alleen jij zien en de KPN moderators. Dan kunnen ze in het systeem kijken wat er fout gaat.

Reputatie 5
Badge +10

Hoi @John Slobbe

Welkom op het KPN Forum. Niet fijn dat de verwerking van de wijziging langer duurt dan gebruikelijk. Ik zie nog geen gegevens in je profiel, zou je deze alsnog willen invullen en daarna hier een seintje willen geven, als je nog verdere hulp hierbij wenst? Dan kan ik je abonnement opzoeken en help ik je graag verder. 

Reputatie 7
Badge +22

Hoi @John Slobbe,

Zou je nog antwoord willen geven:

Hoi @John Slobbe

Welkom op het KPN Forum. Niet fijn dat de verwerking van de wijziging langer duurt dan gebruikelijk. Ik zie nog geen gegevens in je profiel, zou je deze alsnog willen invullen en daarna hier een seintje willen geven, als je nog verdere hulp hierbij wenst? Dan kan ik je abonnement opzoeken en help ik je graag verder. 

Dan kunnen we je verder helpen.

Reputatie 5
Badge +10

@John Slobbe  Ik heb niets meer van je gehoord, dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders hoor ik het graag!

Reageer