Beantwoord

Antwoord op een eerder geschreven brief

  • 17 September 2019
  • 6 reacties
  • 172 keer bekeken

Ik heb een paar weken terug een brief met een vraag (klacht) verstuurd naar KPN. Op welk termijn krijg je daar normaal antwoord op. Tot op heden geen reactie mogen ontvangen. Betreft hier een jaren lang dubbel abonnement.

Zou toch graag een reactie willen als het uitkomt.
icon

Beste antwoord door PeterG 17 September 2019, 16:16

Bekijk origineel

6 reacties

Geen idee waar je die brief naartoe hebt gestuurd. Maar KPN doet niet aan klantenservice via brief (is ook geen specifiek adres voor) of e-mail simpelweg omdat het een hele trage verwerking geeft.

Een KPN medewerker van het forum (moderator) kan je hier prima mee helpen. Dan zal 't snel opgelost zijn denk is zo. Ze komen hier vanzelf. Topics staan in wachtrij. (ca. 48 uur)

Heb je alvast wat gegevens in het forumprofiel gezet? (na invullen onderaan opslaan)
Reputatie 7
Badge +28
En wil je niet op het forum worden geholpen dan kun je jouw klacht online indienen.

Daar is een speciaal formulier voor:

Link naar klachtenformulier
Top Ik wist niet beter dan dat je een klacht per brief moest insturen, tenminste dat is wat ik gevonden had op de site van KPN.
Ik heb er al eens eerder iemand voor aan de telefoon gehad en die is na een behoorlijke tijd zoeken en vragen aan andere niet met een oplossing gekomen.

Ik ben er vrij recent achter gekomen dat ik naast mijn alles in 1, nog een apart abonnement had op Digitenne, ik heb dus jaren dubbel betaald. Gelukkig was de medewerker van KPN het wel met me eens dat de persoon die me toen geholpen met het afsluiten van alles in 1 de Digitenne had moeten toevoegen.
Maar ik ga mijn brief even naar het klachtenformulier zetten, dank je wel
Peter G, dit adres heb ik gebruikt en stond gewoon op de site van KPN

KPN B.V.
Afdeling Klachten
Postbus 30000
2500 GA Den Haag
Hmm, die staat hier niet bij: https://overons.kpn/nl/contact.

Verder is het zo dat bij oude Alles-in-1 abonnementen Digitenne niet toegevoegd kán worden.

zoals bv bij Alles-in-1 Glasvezel standaard, welke A-i-1 vorm heb jij?

Alleen in de proposities v.a. 2015 is het mogelijk.

Dan had je pér Digitenne-ontvanger € 5 moeten betalen. (en niet nog € 12 meer t.o.v. het Digitenne-abo, tot afg. juni was het verschil € 10,50).

Het klachtenformulier waar Noordzee naar linkt zal zeker beter werken dan een brief.
Reputatie 7
Hallo @Anita twister, welkom op het KPN forum. Jammer dat je nog geen reactie van ons hebt mogen ontvangen op je toegezonden brief. Het klopt (deels) wat PeterG zegt, de voorkeur gaat niet uit naar het zenden van een poststuk. Omdat het namelijk een erg stroperig proces is. We geven de voorkeur aan direct contact, daar kunnen we meteen met een oplossing komen. Scheelt veel tijd. Zo kun je ook altijd je klacht deponeren bij de klantenservice. Mocht de medewerker er niet (direct) uitkomen, dan kan het worden doorgezet naar de 'tweede-lijn'. De collega die 'm dan oppakt kan de klacht dan als 'second-opinion' beoordelen.

Mogelijk dat de brief wel bij ons is binnengekomen, ik herken het postadres. De afdeling die de brieven behandelt antwoordt telefonisch. Je wordt dus teruggebeld. Mocht de voorkeur naar schriftelijke communicatie uitgaan, omdat je bijvoorbeeld slechthorend bent, dan kun je gebruik maken van live chat. Of hier op het forum natuurlijk 🙂

Wil je je forumprofiel invullen? Dan kan ik voor je nakijken of klacht al in behandeling is genomen. Geef hier dan een berichtje? dan pak ik het zo snel mogelijk op.

Reageer