Beantwoord

Aparte factuur KPN Compleet?

• 13 december 2018
  • 1 reactie
  • 75 keer bekeken

Goedemiddag,
Ik ontving vandaag de factuur voor mijn thuis abonnement, maar sinds afgelopen maand heb ik kpn compleet (met mobiel), komt hier een aparte factuur voor?
icon

Beste antwoord door Susan_ 13 december 2018, 21:05

Goedenavond Arjen, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Voor zowel je Internet en TV abonnement als voor je mobiele abonnement ontvang je aparte facturen! Waarschijnlijk worden deze ook niet op dezelfde dag gefactureerd en geïncasseerd. De KPN Compleet voordelen zie je terug op beide facturen, de € 5,00 korting en dubbele data (en MB's delen en onderling gratis bellen) op je mobiele factuur en het gratis zenderpakket op de factuur van je Internet en TV abonnement. Deze voordelen worden toegevoegd maximaal 3 werkdagen nadat het laatste abonnement geactiveerd is bij KPN.

Heb je hier nog meer vragen over dan hoor ik het graag!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Goedenavond Arjen, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Voor zowel je Internet en TV abonnement als voor je mobiele abonnement ontvang je aparte facturen! Waarschijnlijk worden deze ook niet op dezelfde dag gefactureerd en geïncasseerd. De KPN Compleet voordelen zie je terug op beide facturen, de € 5,00 korting en dubbele data (en MB's delen en onderling gratis bellen) op je mobiele factuur en het gratis zenderpakket op de factuur van je Internet en TV abonnement. Deze voordelen worden toegevoegd maximaal 3 werkdagen nadat het laatste abonnement geactiveerd is bij KPN.

Heb je hier nog meer vragen over dan hoor ik het graag!

Reageer