Bel- en dataverdubbeling

• 7 juli 2015
  • 12 reacties
  • 420 keer bekeken

Waarom is de bel- en data verdubbeling niet aangepast in de de app 'mijn kpn' ?

12 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hallo,

Gaat dit om de verdubbeling via KPNCompleet?

Als je een nieuw abonnement hebt moet je zelf KPN Compleet activeren. http://www.kpn.com/prive/krijg-meer/kpn-compleet.htm

Robin
Ik heb dit al geactiveerd! Ook bevestiging van gekregen! Heb drie mobile nummers! Bij geen van drie is dit aangepast
Reputatie 7
Badge +30
Hallo,

Heb je een bevestiging per SMS gekregen? Als dit zo is, is het denk ik tijd voor een KPN Medewerker om dit te controlen.

compleet

Robin

Ik heb verschillende sms-en ontvangen: korting op abonnement, onderlong gratis bellen, mb's uitwisselen! Maar als ik dat wil doen staat er dat ik een onbeperkte databundel heb! Ja, dat zou mooi zijn maar dat klopt niet!
Reputatie 7
, je geeft aan 3 telefoons te hebben aangemeld. Ik neem aan dat je 3 mobiele telefoons bedoelt? Heb je ook een Alles-in-een Thuis (bellen, internet, TV) abo? Zo nee, dan krijg je geen verdubbeling, maar alleen korting, onderling MB's delen en onderling gratis bellen.

Hallo Henk.

Ik heb drie mobiele abonnementen, inertnet en bellen, interactieve tv, de hele ratteplan anders krijg ik geen dubbel bellen en data. Klopt helemaal.

Reputatie 7
We zijn inmiddels al weer een dag verder,is het nu al aangepast? (het kan een aantal dagen duren, zoals hierboven ook al aangegeven).

Hallo Henk, er is wel iets gebeurd en nu staat er: u heeft een onbeperkte databundel, daarmee kunt u geen mb's versturen! En dat staat bij alle drie de nummers! Het wordt steeds leuker!!!!!!!! Not!
Groet!
Reputatie 6
Badge +1
Welk abonnement heb je? Als je een hele oude hebt met een FUP regeling dan klopt het idd.

We hebben brandnieuwe abbonementen! De "oudste" is drie maanden geleden afgesloten! 2 met 1000mb en 1 met 500mb!
Reputatie 6
Badge +1
Dan is het zeer vreemd. Dat moet een KPN medewerker nakijken. Ik hoop dat je snel een reactie krijgt.

Reputatie 7
Badge +23
Hallo @Lucy1952

Welkom op het forum van KPN. Wat een verwarring over de verdubbeling van de MB's. Het kan inderdaad een paar dagen duren voordat alles goedstaat in MijnKPN, maar ik wil graag voor je nakijken of alles goed loopt met de voordelen. Wil je me hiervoor een priv├ębericht toesturen met hierin de 3 mobiele nummers, je postcode en huisnummer? Dan pak ik het op voor je en hoop ik je snel duidelijkheid te kunnen geven. 

Met hartelijke groet, 

Cindy

Reageer