Bespaar €2,50 of €4,99 per maand als je niet KPN compleet bent

• 19 augustus 2018
  • 11 reacties
  • 1943 keer bekeken

Reputatie 7
Ook als je niet KPN compleet bent, omdat je jouw mobiele telefonie niet bij KPN wilt onderbrengen, is er toch de mogelijkheid om €2,50 (*) of €4,99 per maand te besparen op jouw abonnement indien je FOX Sports Eredivisie of het Pluspakket hebt geabonneerd.
Bestel het 500MB Mobiel Internet met 4G abonnement voor tablet of 4G dongle.
Deze kost i.p.v. €15,- nu €10,- per maand en doordat je KPN compleet wordt krijg je daar dus nog eens €5,- per maand korting op en wordt de databundel verdubbeld. De meerkosten zijn dus €5,- per maand voor een 1GB databundel.
(*) Dit is vandaag de dag zelfs al €7,99. Zie verderop.

Omdat je nu KPN compleet bent wordt FOX Sports Eredivisie of het Pluspakket gratis en daarmee bespaar je dan weer €7,50 of €9,99.

Een simpel rekensommetje leert ons dat er onder de streep een besparing van €2,50 (FOX Sports Eredivisie) of €4,99 (Pluspakket) overblijft.
Edit: Het FOX Sports Eredivisie pakket kost tegenwoordig (1 februari 2019) ook €9,99 en daarmee is het voordeel daarvoor nu ook €4,99.
Edit: Ondertussen (5 september 2019) is de prijs van FOX Sports €12,99 en daarmee is het voordeel daarvoor nu zelfs €7,99.

Zo wordt 1GB Internet inderdaad wel "extra voordelig". 😉

Zelfs al zou je die simkaart gewoon in een lade opbergen en niet gebruiken, toch ben je goedkoper uit. In mijn geval gaat de kaart als tweede sim-kaart in de OnePlus 5T van mijn zoon geplaatst worden zodat hij naast zijn T-Mobile prepaid (SIM-1) voor bellen en smsen een KPN Internet 4G (SIM-2) databundel tot zijn beschikking heeft voor het geval hij eens van wifi verstoten is en toch even op Internet moet zijn.

11 reacties

Reputatie 7
Ik betaal nu dus €5,- per maand voor een "Mobiel Internet" abonnement met een 1GB databundel en daardoor krijg ik €9,99 korting op mijn Pluspakket. Ik krijg dus €4,99 toe voor dat abonnement. 😉

Bij welke provider lukt het je om geld toe te krijgen door een extra product af te nemen? Juist, bij KPN.
Eind juni heb ik ook al mijn 500Mbps glasvezelabonnement teruggezet naar 100Mbps zodat deze zonder extra kosten in juli weer verhoogd werd naar 200Mbps waardoor ik €8,- per maand bespaar. En nu dus dit "Mobiel Internet" abonnement afgesloten waardoor ik onder de streep €4,99 per maand bespaar. Dat is dan samen toch een besparing van €12,99 per maand ofwel €155,88 per jaar. 😀
Reputatie 7
Zojuist de SIM kaart geactiveerd en in de OnePlus 5T van mijn zoon geplaatst.
Hij blij met wat mobiele data, ik blij met een besparing van €4,99 per maand. ☺
Reputatie 7
KPN Compleet is afgelopen nacht volledig geactiveerd. ☺

Hierdoor is de €5,- KPN Compleet korting ook actief geworden.
Als laatste rest de controle van de eerste factuur om te zien of alle kortingen correct verwerkt worden.
Nog een keer gelezen maar de som veranderd niet.
9,95 - 9,95 =0 dat is dus een besparing van 9,95 voor het pluspakket.

De simkaart kost €10,00 met de compleet korting van €5,00 = €5,00

De enige echte besparing die ik hier zie is
8,99- 4= 4,99 voor de 200/200

Zoals elders geschreven
0+5 = +5 geen -5

De €9,95 is al tegen elkaar weggestreept.

Edit.
Wat klopt is dat de eindfactuur lager uitpakt effectief 5 euro lager.
Reputatie 6
Badge +7
Deze rekensom gaat uit van de gedachte dat je graag Fox Sport of Plus pakket zou willen hebben. En daar dan normaal gesproken extra voor zou moeten betalen. En dan klopt het misschien wel. Als je helemaal geen interesse hebt in Fox Sport of het Plus pakket, dan is het voordeel niet van toepassing.
Reputatie 7
Nee,... Door het ‘nemen’ van de 1gb Data simkaart die voor KPN compleet mensen maar €5,- kost (al ben je op dat moment nog geen KPN compleet, door het nemen van die kaart wordt je dat automatisch) kreeg @wjb het pluspakket t.w. €9,99 gratis. Door die extra €5,- te betalen, bespaart hij maandelijks €4,99.
Reputatie 7
Nee,... Door het ‘nemen’ van de 1gb Data simkaart die voor KPN compleet mensen maar €5,- kost (al ben je op dat moment nog geen KPN compleet, door het nemen van die kaart wordt je dat automatisch) kreeg @wjb het pluspakket t.w. €9,99 gratis. Door die extra €5,- te betalen, bespaart hij maandelijks €4,99.
Precies, jij snapt tenminste wat anderen blijkbaar niet (willen) snappen.
Door dat extra data-only sim kaartje van €5,- betaal ik dus per maand in totaal €4,99 minder aan KPN. Ik bespaar dus €4,99 per maand op mijn KPN abonnementen, iets anders kan ik er niet van maken @Galdor68. 😎

Zonder dat data-only abonnementje betaalde ik €83,48 voor mijn Alles-in-1 abonnement inclusief het pluspakket.
Met dat data-only abonnementje betaal ik €73,49 voor mijn Alles-in-1 abonnement inclusief het pluspakket en €5,00 voor het data-only abonnementje. Samen is dat €78,49 en dat is toch echt €4,99 minder dan €83,48. ☺
Een lagere eind factuur is geen 'geld toe' krijgen. Dat is het enige waar het mij om te doen is.
Je betaald gewoon €5,00 geen Min bedrag.

Dit is een goedkopere/slimmere methode om toch compleet klant te worden zonder een gewoon sim only abonnement dat zal ik niet ontkennen.

Anders gezegd de lusten met lagere lasten.
Reputatie 7
Een lagere eind factuur is geen 'geld toe' krijgen dit is wel een goedkopere methode om toch compleet klant te worden zonder een sim only abonnement dat zal ik niet ontkennen.
Als ik minder geld uit geef, dan is dat nog altijd een besparing en dat is de enige term die ik gebruikt heb. Ik heb het nergens over "geld toe" krijgen.

Een lagere eind factuur is geen 'geld toe' krijgen dit is wel een goedkopere methode om toch compleet klant te worden zonder een sim only abonnement dat zal ik niet ontkennen.Als ik minder geld uit geef, dan is dat nog altijd een besparing en dat is de enige term die ik gebruikt heb. Ik heb het nergens over "geld toe" krijgen.

Bij welke provider lukt het je om geld toe te krijgen door een extra product af te nemen? Juist, bij KPN.
Hier schrijf je het zelf zo. En hier heb je het over een min bedrag.

De besparing die klopt dat ontken ik niet. Uitsparen of lagere lasten met een kadotje is niet geld toe krijgen die redenering klopt niet je blijft iets betalen maar minder dus een slimme en voordelige manier om Compleet klant te worden.
Reputatie 7
Een lagere eind factuur is geen 'geld toe' krijgen dit is wel een goedkopere methode om toch compleet klant te worden zonder een sim only abonnement dat zal ik niet ontkennen.Als ik minder geld uit geef, dan is dat nog altijd een besparing en dat is de enige term die ik gebruikt heb. Ik heb het nergens over "geld toe" krijgen.Bij welke provider lukt het je om geld toe te krijgen door een extra product af te nemen? Juist, bij KPN.
Hier schrijf je het zelf zo. En hier heb je het over een min bedrag.

De besparing die klopt dat ontken ik niet. Uitsparen of lagere lasten met een kadotje is niet geld toe krijgen die redenering klopt niet je blijft iets betalen maar minder dus een slimme en voordelige manier om Compleet klant te worden.

Ach ja, altijd maar blijven zoeken om toch je gram te halen. 😉
Wat maakt het ook uit zolang ik maar bespaar. Feitelijk is het ook nog correct dat ik "geld toe" krijg immers ik krijg €9,99 toe omdat ik €5,00 extra betaal. 😎

Reageer