Vraag

Bestaande klant geen black friday?!

  • 24 november 2018
  • 4 reacties
  • 430 keer bekeken

Wil echt even kwijt dat ik het belachelijk vind dat een nieuwe klant belangrijker is dan een bestaande klant! 9 maanden fikse korting voor de nieuwe klant en de bestaande klant die compleet is en al vele jaren elke maand zijn factuur netjes betaald helemaal niets! Inmiddels een offerte bij ziggo opgevraagd. Blijkbaar Kun je dus beter elk jaar switchen zodat je alle kortingen krijgt! Dag kpn maar dat boeit jullie toch niet de bestaande klant is niet belangrijk.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Enschede, Begrijpelijk dat je de frustratie ergens kwijt wilt. Het is erg zonde als je niet in aanmerking komt voor een goede kortingsactie. Ik heb je een privébericht gestuurd m.b.t. jouw vraag. Zou je daarop willen reageren?
Reputatie 4
Badge +3
Wat triest dit zeg. Korting afdwingen zonder geldige reden omdat je vind dat je het moet krijgen. Het is logisch dat je als bestaande klant niet constant alle kortingen krijgt. Zou wat zijn als ze iedere bestaande klant korting moeten geven. Dan is het snel gebeurt met kpn. Dit soort acties zijn voor het aantrekken van nieuwe klanten. En dan ook nog gaan dreigen met een offerte van de concurrent. Triest!
Reputatie 7
Het is toch volstrekt logisch dat dergelijke aanbiedingen alleen voor nieuwe abonnees gelden en niet voor abonnees die hun abonnement verlengen.
Denk eens na, dit jaar 9 maanden korting, volgend jaar 9 maanden korting, het jaar daarop 9 maanden korting, enz. enz.
Zo werkt dat niet, want dan zal de prijs van het abonnement natuurlijk sterk omhoog moeten om de omzet niet in elkaar te laten storten.
Dat is dus waarom alleen nieuwe abonnees zo'n aanbieding krijgen en dat is niet alleen bij KPN zo, maar ook bij Ziggo en anderen.

Als je dus elk jaar weer korting wilt hebben, dan zal je inderdaad elk jaar moeten switchen van aanbieder. Als je zowel coax als VDSL of glasvezel hebt, dan kan je switchen zonder een dag zonder Internet te zitten, maar zal je waarschijnlijk wel met één maand aan dubbele kosten zitten. Heb je alleen VDSL of glasvezel dan ben je waarschijnlijk wel telkens een week of drie verstoten van internet.
Reputatie 5
Badge +9
laat ze die kortingen uit de ban doen
en iedereen lekker voor een normale prijs aanbieden

Reageer